kapper Geplaatst 17 februari 2004 Geplaatst 17 februari 2004 Marja, ik ben met een natte vinger te lijmen ..... Heb V en Cachandra al klaarliggen, dus wanneer gaan we??? Voor er weer een event van gemaakt wordt Na bijna 29 jaar trouwe dienst (nog 3 daagjes te gaan) vertrouwd Ruud me blindelings dus ik mag best wel een dagje zonder hem geocachen Groetjes van Marja PM-metje? jouwerzijds of mijnerzijds ? Als het gaat om caches te scoren gaat geen zee me te hoog. Het moet alleen niet ontaarden in een soort Hoogovens-Schaaktournooi niveau. Ik hoor graag.
Biertjuh Geplaatst 17 februari 2004 Geplaatst 17 februari 2004 PM-metje? jouwerzijds of mijnerzijds ? Als het gaat om caches te scoren gaat geen zee me te hoog. Stuur maar Groetjes marja
Wij Drie Geplaatst 17 februari 2004 Geplaatst 17 februari 2004 Kan iemand even gaan controleren of Kruimeldief nog adem haalt? Een heel draadje hete meningen en aantijgingen en nog geen enkele bijdrage van onze Kruimel. Overigens, om dit bericht niet geheel off-topic te maken, gaan wij voor meer moeilijke (en makkelijke) caches, maar dan graag in wat minder becached gebied. Tussen de rivieren bijvoorbeeld. We hebben namelijk de meeste van die moeilijke caches in het westen opgelost (denken we), maar hebben geen mogelijkheid om vaak en lang het westen te bezoeken. tot cache, team Wij Drie
Twinlife Geplaatst 17 februari 2004 Geplaatst 17 februari 2004 Overigens, om dit bericht niet geheel off-topic te maken, gaan wij voor meer moeilijke (en makkelijke) caches, maar dan graag in wat minder becached gebied. Tussen de rivieren bijvoorbeeld. jullie kunnen natuurlijk een keer naar de "poolcirkel"komen in het noordoosten van het land,de uitnodiging heb je inmiddels al gekregen maar om het bij het draadje te houden,het maakt mij niet uit of het makkelijke of moeilijke caches zijn wij proberen het altijd eerst en als wij er helemaal niet uitkomen kunnen we altijd hulp van derden krijgen. dan doel ik op in het verleden circeltechnieken snijpunten wis/scheikundige vragen. gr twinlife (die noordoost 2 ook klaar heeft)
Twinlife Geplaatst 17 februari 2004 Geplaatst 17 februari 2004 Kan iemand even gaan controleren of Kruimeldief nog adem haalt? Een heel draadje hete meningen en aantijgingen en nog geen enkele bijdrage van onze Kruimel. en op kruimel terug te komen volgens mij geniet hij van zijn welverdiende vakantie gr twinlife (die elke dag vakantie heeft)
Biertjuh Geplaatst 17 februari 2004 Geplaatst 17 februari 2004 Kan iemand even gaan controleren of Kruimeldief nog adem haalt? Een heel draadje hete meningen en aantijgingen en nog geen enkele bijdrage van onze Kruimel. Ik heb uit zeer betrouwbare bron (Marja) vernomen dat onze Kruimel nog ademd. Zij heeft hem onlangs nog gesproken op MSN. jullie kunnen natuurlijk een keer naar de "poolcirkel"komen in het noordoosten van het land,de uitnodiging heb je inmiddels al gekregen Bedankt voor de uitnodiging maar mijn paspoort is verlopen Ruud
Twinlife Geplaatst 17 februari 2004 Geplaatst 17 februari 2004 Bedankt voor de uitnodiging maar mijn paspoort is verlopen Ruud maar jij moet ook weten dat de grenzen open zijn en zeker naar het noordoosten gr twinlife (die weet dat er 1 ding goed is in amsterdam)
Biertjuh Geplaatst 20 februari 2004 Geplaatst 20 februari 2004 Marja, ik ben met een natte vinger te lijmen ..... Ruud, ik heb geen bedoelingen die verder gaan dan het ultieme belang van geocaching !! Nou kapper.... ondertussen al drie caches van Williii gekraakt dus wanneer gaan we??? Groetjes van Marja die Ruud nog steeds niet mee naar Delft krijgt
kapper Geplaatst 21 februari 2004 Geplaatst 21 februari 2004 Nou kapper.... ondertussen al drie caches van Williii gekraakt dus wanneer gaan we??? Marja, ik heb je een e-mail gestuud. Ik verheug me op een succesvolle zoektocht.
Kruimeldief Geplaatst 23 februari 2004 Geplaatst 23 februari 2004 Het lijkt me heel simpel. Er zijn twee soorten mensen. Mensen die een ogenschijnlijk onoplosbaar probleem een uitdaging vinden en mensen die dat onoplosbare frustrerend vinden. De eerste mensen beleven plezier aan het vinden van de oplossing, de anderen moeten gewoon gaan punniken of zo. MENSCH ERGER JE NIET! "ki bn dsylectisch, knu die puuuzels neit zonder tkets?" Ja? nou? en? Mogen die niet cachen? Ik vind dat iedereen in de gelegenheid moet zijn om te kunnen cachen. Cachen moet niet weggelegd zijn voor de rijken die ook alleen nog maar een vliegbrevet hebben. Trouwens, een van onze vrouwelijke forumleden is dislectisch en is geocacher en heeft meer caches gescoord dan o.a. ene Boudewijn. Dus graag ff pas op de plaats. Die mag dus gaan punniken? Denk na voordat je wat schrijft, of het moet je bedoeling zijn om te kwetsen. Waarom heeft kruimeldief nog geen reactie gegeven in deze thread?!? Is ook voor het eerst. Hopelijk is er niets ernstigs met hem aan de hand. Kruimeldief alles goed?!? Ik ben er weer *grijns* Jullie kunnen toch ook wel een oplossing vinden of een mening krijgen zonder dat ik er tussendoor zit te spuien? *Knipoog* Maar ik leef nog en de Fee ook. Kruimel werkt 33 uur per week, las ik. Ik denk dat die 33 uur bijna om zijn. Wacht rustig af, en zijn berichtenteller zal spoedig de 2000 bereiken.Of zou hij een andere naam hebben aangenomen en voor de taart gaan? Ik dacht dat Kruimel 6 dagen per week (van 10 dagen) werkte. Zijn die 6 dagen al om? Psies. Een week duurt bij mij 10 dagen 6 dagen werken van 8 uur en dan 4 dagen vrij. Is een gemiddelde werkweek van 33 1/3 uur per week. En de dagen voor deze week zijn op 2 na om. Dat betekent dus dat ik woensdag t/m zaterdag vrij ben en zondagmorgen om 04:45 weer opsta en om 06:00 al weer bezig ben met het sturen van een proces. Ik kan je overigens zo de mening van Kruimel geven:Die heeft ie niet, want ten noorden van Amersfoort liggen geen moeilijke caches Hmmm, dat schat je toch eningszins verkeerd in. Ik heb eigenlijk altijd wel een mening als ik tenminste het onderwerp snap. Een mening verkondigen zonder dat je begrijpt waarover het gaat is niet echt snugger. Caches mogen voor mij net zo moeilijk zijn als de maker maar wilt. De maker moet er wel rekening mee houden dat juist de caches waar hij zoveel moeite voor heeft gedaan, om het zo moeilijk mogelijk te maken, nu niet direct de meest bezochte caches gaan worden. Ik denk dat een cacheplaatser het prettig vind dat zijn cache geregeld wordt bezocht en gevonden. Ik vind wel dat de cacheplaatser een aantal waarschuwingen moet plaatsen op de cachepagina. Nu niet direct hints met de oplossing, maar wel een soort van moeilijkheidsgraad. Ikzelf ben een voorstander van een cache die voor iedereen te vinden is. Het hoeft niet direct in een keer gebeuren hoor. Wij zijn ook wel eens voor een derde of vierde keer teruggegaan naar een cache om het weer eens te proberen. Toch moeten er caches blijven die gemakkelijk zijn. Al was het alleen maar om toch nog een te vinden op een dag dat je juist die moeilijke niet kon scoren. Alhoewel ik een echte stop and go echt helemaal niets vind. Ik heb er eentje gedaan waarvoor ik de auto niet uithoefde. Gewoon de deur open, grabbelen onder een steentje op de grond en hebbes. Dat is ook 3x nix en geeft geen enkele bevrediging. Dit is leuk voor de cachers die gaan voor de "found zoveel" achter hun naam. Tja, Williiiii, niet zo op je borst kloppen en alles over een kam scheren met de opmerking dat boven Amersfoort geen moeilijke caches te vinden zijn. Daarmee doe je een flink aantal cachesplaatsers in het noorden flink te kort. Wij hebben een grens gesteld zo ongeveer tot aan Amersfoort. Dat heeft niets te maken met niet van huis kunnen, de caches verderop te moeilijk zijn, de weg niet weten, of dat we Drentsche boertjes zijn, dat is puur een gezondheidskwestie. Binnen zo'n tijd weer in huis kunnen zijn... GRTZ Kruimeldief
Wilxlii Carrotte Geplaatst 23 februari 2004 Geplaatst 23 februari 2004 ...Ik kan je overigens zo de mening van Kruimel geven:Die heeft ie niet, want ten noorden van Amersfoort liggen geen moeilijke caches ... Tja, Williiiii, niet zo op je borst kloppen en alles over een kam scheren met de opmerking dat boven Amersfoort geen moeilijke caches te vinden zijn. Daarmee doe je een flink aantal cachesplaatsers in het noorden flink te kort. ... Doe ik zo mijn best om mooie smilies te plaatsen om aan te geven dat ik een grapje maak, ziet ie ze niet!
Kruimeldief Geplaatst 24 februari 2004 Geplaatst 24 februari 2004 Doe ik zo mijn best om mooie smilies te plaatsen om aan te geven dat ik een grapje maak, ziet ie ze niet! Tuurlijk zag hij het wel. Anders was zijn reactie onvriendelijker geweest. GRTZ Kruimeldief Twijfel is niet het gevolg van angst, maar van denken.
boudewijn99nl Geplaatst 24 februari 2004 Geplaatst 24 februari 2004 Trouwens, een van onze vrouwelijke forumleden is dislectisch en is geocacher en heeft meer caches gescoord dan o.a. ene Boudewijn. Dus graag ff pas op de plaats.Die mag dus gaan punniken? Hey, en het ging toch om het cachen en niet om het scoren? Wel een beetje consistent blijven kruimel. Het was alleen om aan te tonen dat je overal wel over kan gaan zeiken. Het punniken had trouwens geen betrekking op geocachen in het algemeen, maar het gaat specifiek over mensen die klagen dat een bepaalde cache te moeilijk is en zich er dan aan gaan ergeren. Dus of probeer de cache op te lossen of erger je niet en ga iets anders doen (een andere cache bijvoorbeeld).
Kruimeldief Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Hey, en het ging toch om het cachen en niet om het scoren? Wel een beetje consistent blijven kruimel. Het was alleen om aan te tonen dat je overal wel over kan gaan zeiken. Ik ben resistent resident consequent. Wat het consistent zijn met dit onderwerp te maken heeft snap ik niet heemaal. Of was het een verkeerd gekozen moeilijk woord? Trouwens, we hadden het ook niet over mij. Ik voelde me ook niet aangesproken. Ik wijs je er gewoon op dat je niet overal over moet zeiken Ik wil wel scoren met het cachen anders is er niets aan. Alleen om zo snel mogelijk de caches af te rennen zodat je wederom zo snel mogelijk een hoge score krijgt, vind ik onbelangrijk en is volgens mij ook niet de bedoeling van geocaching. Anders was de opzet wel anders geweest. Maar iedereen moet het zo doen zoals hij het wil mits het volgens de regels is, toch? Als ik ga cachen wil ik in ieder geval 1 cache gevonden hebben als ik naar huis ga. Dan heb ik gescoord. Verder gaat het mij gewoon om de rust, ontspanning, gezelligheid en noem nog maar wat prettigs op. GRTZ Kruimeldief Oranje boven, Oranje boven....
boudewijn99nl Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Kruimeldief je begint een beetje warrig te worden. Je haalt zelf het argument scoren erbij en vervolgens doe je alsof ik het erbij haal. Niet te veel zuipen he voordat je wat intikt. En zeik dan zelf niet zo de hele tijd. Minder zuipen zal tot minder zeiken leiden.
Aanbevolen berichten