Spring naar bijdragen

Opnieuw Installeren Van Gsak Lukt Niet


dhuit

Aanbevolen berichten

Mijn pc is vorige week gecrasht en nu is GSAK van de pc verdwenen. Nu zie ik wel Backupbestanden(zip) in de map staan, dus ik vermoed dat die nog aanwezig zijn. Ik heb geprobeerd om gsak opnieuw te installeren vanaf de gsak site, maar bij het installeren krijg ik een popupmelding: "an error occured while trying to replace the existing file: deleteFile failed;code 32. Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt. "

 

Alle programma's had ik tijdens deze installatie afgesloten. Ook heb ik in mijn map waar GSAK instaat de oude GSAK-versies verwijderd. Weet iemand raad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zou beginnen met het kopieren van de backup (zip) bestanden. Als je daarna de GSAK directory daarboven nog even een andere naam geeft kun je een nieuwe poging wagen. Laat even weten of het lukt. Ik zal even een watch op dit draadje zetten zodat ik het kan volgens.

 

Enne, laat eventueel even weten welke windows versie je hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo te lezen heb je nog een proces draaiend van GSAK bij windows

probeer met taakbeheer dit proces te vinden

schakel het uit en voer de installatie uit

(is een optie en kan niets garanderen :( )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@handleiding: ik heb bij processen bij taakbeheer gekeken, en daar zag ik zo niets wat leek op iets van GSAK.

@ Wout: ik heb Windows XP. Ik heb GSAK in de map Program Files geïnstalleerd, in de map Program Files kwam ik ook een map tegen onder de naam BackUp; hierin staan de backups van GSAK. Als ik jouw tip goed begrijp(maar ik ben ook niet zo handig met de pc..) bedoel jij dat in de map GSAK de backups zouden staan. Dat is dus bij mij niet zo.

Waarheen zou ik de backups moeten kopiëren?

Ook staan in de map Program Files nog allerlei GSAK bestanden, zoals een configuratie-instellingen, een helpbestand, een vertrouwenslijst, GSAK.elf, GSAKdata en GSAKValid. Maar ik dacht dat ik deze niet moest verwijderen.

Mijn idee was, dat als GSAK er weer op stond, dat ik dan de bestanden uit kon pakken van het zipbestand en dat dan alles automatisch weer in GSAK stond. Maar ja, dan moet het installeren wel lukken natuurlijk.....

Begrijpen jullie het nog een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een reboot valt de lock op de bestanden weg.

Wel virus checker uitzetten, die zou in voorkomende gevallen ook kunnen locken.

Een kijkje in de registry kan geen kwaad, gooi alles met gsak maar weg, maar normaliter is gsak makkelijk en erg tolerant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is een fout opgetreden bij het bestaande bestand te vervangen: DeleteFile mislukt; code 32.

Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand wordt gebruikt door een ander proces.

 

De bovenstaande fout kan optreden terwijl het proberen om SyncBackPro update SyncBackSE of terwijl SyncBackSE of SyncBackPro draait.

Controleer draait ervoor te zorgen SyncBackSE / Pro is niet al, en als het is, sluit het dan klikt u op de Opnieuw knop.

Als het nog niet lukt herstart uw computer en probeer het opnieuw.

 

Dit vond ik via Google

 

Mogelijk heb je hier iets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een update: ik heb nu mijn GSAK weer op de pc. Ik heb zonet eerst het bestand GSAK die ik vorige week heb willen installeren weer verwijderd, en toen opnieuw proberen te installeren. Ik heb de naam van het bestand GSAK veranderd in GSAK2 en daarna werd hij zonder problemen geïnstalleerd. Deze had ook gelijk weer mijn geregistreerde gsak te pakken, maar omdat de locations waren verwijderd en hij dus niet meer de dichtsbijzijnde bv. aangaf, heb ik de restore functie gebruikt om mijn eigen weer te krijgen. En dat is gelukt!!!! Bedankt allemaal voor het meedenken, met name Wout, die gaf het idee om het bestand een andere naam te geven.

Draadje kan gesloten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...