Spring naar bijdragen

Eenvoudig Proggie Voor Android Gezocht


MacDD

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Is er voor android smartphone een eenvoudige app, waarbij ik geen internetverbinding nodig heb, maar waarbij ik gewoon coordinaten kan invoeren en dan geeft die app de richting en afstand aan?

 

Had vandaag een cache opgelost, maar geen gps bij me. Deze zit wel op mijn smartphone, maar de proggies die daarop staan van maps konden er niet mee overweg. Ik heb natuurlijk wel GPS op mijn smartphone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waypoint toevoegen (staat ergens onderaan de beschrijving onder het kopje Waypoints), coords invoeren, opslaan, nieuwe waypoint selecteren, menu, navigeer, radar. Eerste keer vraagt ie je wel om de app gps status & tools te installeren, daarna is ie offline gewoon te gebruiken.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waypoint toevoegen (staat ergens onderaan de beschrijving onder het kopje Waypoints), coords invoeren, opslaan, nieuwe waypoint selecteren, menu, navigeer, radar. Eerste keer vraagt ie je wel om de app gps status & tools te installeren, daarna is ie offline gewoon te gebruiken.

Succes

Heya Gravin. Bedankt

 

Dus de eerste maal even thuis gebruiken met WiFi in de buurt.

 

edit ; schiet mij maar lek. Kan dus nergens waypoints vinden. Heb 6 iconen op het scherm, maar die hebben eigenlijk allemaal met zoeken te maken. Kan nergens waypoints invoeren.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet ook eerst een cache selecteren. was ik vergeten te zeggen. mijn fout.

Misschien handig om een 'eigen' cache aan te maken om daar je wp's in aan te maken, zodat je geen bestaande caches vervuilt met wp's die er niet bij horen. Of als je toch met een bepaalde cache bezig bent, kun je ze daar natuurlijk bij zetten

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je dan toch GPS Status & Tools hebt, kun je die ook apart opstarten, menu - Radar - Wijzig Doel en invullen maar. Is nog makkelijker. Had er niet eerder aan gedacht

Kunt er helaas niet mee projecteren. ZItten een paar andere kaartdata bij, maar geen RD bijvoorbeeld...

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je dan toch GPS Status & Tools hebt, kun je die ook apart opstarten, menu - Radar - Wijzig Doel en invullen maar. Is nog makkelijker. Had er niet eerder aan gedacht

Kunt er helaas niet mee projecteren. ZItten een paar andere kaartdata bij, maar geen RD bijvoorbeeld...

dit zocht ik dus. net als op de vista. wp aanmaken en goto wp.

ik ga weer kijken. als ik jou toch niet had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Is er ook een app om met een ipod touch (4e generatie)te navigeren naar een cache??

 

Mijn zoon heeft namelijk een ipod touch en ik meen ergens gelezen te hebben dat dit

mogelijk is met c:geo??

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen??

 

Vriendelijke Groet,

 

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als Keske ben ik benieuwd of ieand weet of een dergelijke app er ook voor iphone/ipod touch is.

Ik gebruik nu de officiele groundspeak app maar daar kan ik zelf geen coords op invoeren. Of zie ik iets over het hoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...