Spring naar bijdragen

Hoe een avatar in mijn profiel te plaatsen?


snoopy and woodstock

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Versie 1 (160Kb) werd niet geaccepteerd. Versie 2 ca.80 Kb wel. Deze animated gif werd omgezet in een jpg. Ik heb versie2 geupload. Na opmerkng Crow 666 heb ik omvang teruggebrcht tot 40Kb. Ook deze wordt automatisch omgezet in een statische Jpg file. Huh? :crybaby:

bewerkt door theyeti
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Versie 1 (160Kb) werd niet geaccepteerd. Versie 2 ca.80 Kb wel. Deze animated gif werd omgezet in een jpg. Ik heb versie2 geupload. Na opmerkng Crow 666 heb ik omvang teruggebrcht tot 40Kb. Ook deze wordt automatisch omgezet in een statische Jpg file. Huh? :crybaby:

eeeeeehhh HUH???

 

ik weet nog wel dat ik ontzettend veel moeite heb gehad om mijn GIF erop te krijgen misschien dat ze nu alleen JPG's accepteren ofzo RaaR.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Versie 1 (160Kb) werd niet geaccepteerd. Versie 2 ca.80 Kb wel. Deze animated gif werd omgezet in een jpg. Ik heb versie2 geupload. Na opmerkng Crow 666 heb ik omvang teruggebrcht tot 40Kb. Ook deze wordt automatisch omgezet in een statische Jpg file. Huh? :crybaby:

Hmmm, durf het niet te testen omdat je misschien gelijk hebt en ik dan de mijne er niet meer op krijg. ;)

 

FF een PB sturen naar Geoman en die kan je vertellen wat ermee is.

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief ;)Een beetje van Bush en een beetje van Kerry. Bah, niet te eten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet nog wel dat ik ontzettend veel moeite heb gehad om mijn GIF erop te krijgen misschien dat ze nu alleen JPG's accepteren ofzo RaaR.

JPG accepteren kan niet. Jouw avatar is geen jpg maat een gif. Of bedoelde je dat er nu alleen nog maar jpg's op kunnen?

 

Kruimel

Dat bedoelde ik inderdaad dat er nu alleen nog maar JPG's accepteren ofzo.

 

Bij de avantar instelling staan echter wel meerdere formaten vermeld, maar of dit allemaal nog werkt weet ik niet ( zal toch wel).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem is opgelost, kijk maar naar deze ava.

 

Wat is het geval? Wanneer je een .Gif upload naar de site geocaching.com, is deze blijkbaar aan een maximale omvang gebonden. Ergens tussen de 23Kb (lukt wel) en 42 Kb (lukt niet).

Wanneer je deze upload naar een eigen site en deze linkt, werkt het wel. In mijn geval 160Kb.

 

Groet,

 

Theyeti.

 

:crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem is opgelost, kijk maar naar deze ava.

 

Wat is het geval? Wanneer je een .Gif upload naar de site geocaching.com, is deze blijkbaar aan een maximale omvang gebonden. Ergens tussen de 23Kb (lukt wel) en 42 Kb (lukt niet).

Wanneer je deze upload naar een eigen site en deze linkt, werkt het wel. In mijn geval 160Kb.

 

Groet,

 

Theyeti.

 

:ph34r:

Ach natuurlijk, dat is het geval.

Ik heb daar nooit bij stil gestaan omdat ik nooit avatars of plaatjes of wat dan ook upload , ik verwijs altijd naar eigen webspace.

 

Je zit met nog een kleinigheid fout. Een upload naar .com had je sowieso niet geholpen. Je zit hier op een forum van .nl :yes:

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :blink:It doesn't matter where you start, it matters where you finish.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...