Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik kwam er gisteren achter dat ik het geheugen kaartje kwijt ben geraakt ik denk tijdens de batterij wissel is het kaartje er uit gevallen maar nu wil een nieuwe kaartje instaleren maar het gaat niet met de bijgeleverde dvd (topo Benelux)want volgens mij kan je het maar één keer op je computer instaleren, wat kan ik doen

Groetjes langvangemert

Geplaatst

Bij "mijn computer" software van topo verwijderen en dan weer op nieuw installeren. Daarbij ook je register opschonen met regclean.

Veel succes

Geplaatst

Niet echt antwoord op de vraag helaas, maar wel even aangeven dat dit heel herkenbaar is.

Bij ons is ook al een aantal keer het micro-SD-kaartje losgeraakt bij het verwisselen van de batterijen. Gelukkig is het nooit kwijtgeraakt, maar het is wel een beetje knullig gemaakt dat dit zo snel kan gebeuren...

Geplaatst

Hm volgens mij als je topo benelux nog steeds op je pc hebt staan in mapsource kan je hem gewoon weer uploaden naar je toestel. ik wissel soms wel is tussen kaarten en overschrijf dan gewoon de bestaande kaartenset. zolang je originele kaarten maar in mapsource staan kan je ze gewoon copieren dus.

Geplaatst

Hoe verliezen jullie dat sd-kaartje? Dat zit toch vergrendeld onder de batterijen? Zelfs bij het wisselen van de batterijen valt het er niet uit (zelfs niet als ik er mee rammel)

Geplaatst

Hoe verliezen jullie dat sd-kaartje? Dat zit toch vergrendeld onder de batterijen? Zelfs bij het wisselen van de batterijen valt het er niet uit (zelfs niet als ik er mee rammel)

Nou is mij al 2 keer gebeurd, zag hem toevallig liggen. Oplossing is simpel, gewoon een plakbandje er over heen.

Geplaatst

Bedankt voor jullie antwoorden het is opgelost het staat er weer op, ja hoe kan het gebeuren ik zie dat er meer cachers er last van hebben, ik heb een keer meer gehad dat het sdkaartje klepje loszat maar de laaste keer even vlug batterijen verwisselen en naderhand pas achter gekomen dat het kaartje verdwenen was, zal me niet gebeuren

groeten: Langvangemert

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...