zaanhoeve Geplaatst 30 april 2011 Geplaatst 30 april 2011 Hallo Ik heb in excel of open office Cal, een GPX bewerkt. Hoe sla ik die op zodat ik hem opnieuw kan inladen in GSAK?
Beukenootje Geplaatst 1 mei 2011 Geplaatst 1 mei 2011 Ik vermoed als XML data en dan handmatig weer hernoemen naar gpx? Of als tekstbestand en dan hernoemen naar gpx. Ben trouwens wel benieuwd hoe je de gpx in Excel hebt gekregen!
zaanhoeve Geplaatst 1 mei 2011 Auteur Geplaatst 1 mei 2011 (bewerkt) Hallo Ik heb om te openen de wizard "tekst importeren" gebruikt. Als je de GPX selecteert met bestand openen doet Excel dat automatisch. Opslaan als tekst gaat niet dan kan GSAK hem niet meer lezen. opslaan als XML-gegevens lukt niet geeft de fout " De XML gegevens kunnen niet worden opgeslagen omdat het werkblad geen xml toewijzingen bevat" 1 mei 2011 bewerkt door zaanhoeve
solletjes Geplaatst 1 mei 2011 Geplaatst 1 mei 2011 Geen antwoord op je vraag, maar als het je puur gaat om het editen van de gpx files kun je misschien XML Notepad gebruiken (gratis)? Heb je natuurlijk niet de fijne editmogelijkheden van Excel, maar wel zeker de mogelijkheid om terug op te slaan.
zaanhoeve Geplaatst 1 mei 2011 Auteur Geplaatst 1 mei 2011 XML notepad gedownload, maar wilt niet installeren onder W7 64 bit bedankt voor de hint
wolojoli Geplaatst 2 mei 2011 Geplaatst 2 mei 2011 Misschien heb je de verkeerde versie gedownload. Volgens Microsoft zou het namelijk wel moeten werken: Info
montebaldo Geplaatst 2 mei 2011 Geplaatst 2 mei 2011 uit nieuwsgierigheid het programma ook gedownload en geïnstalleerd. en ook weer wat geleerd. werkt perfect bij mij onder W7 64 gr Montebaldo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden