joelpear Geplaatst 27 april 2011 Geplaatst 27 april 2011 Ik gooi het maar even in de groep... Het contact met de site: www.geocaching.com is een ramp. Ligt dit aan mijn verbinding of hebben jullie ook die grgrgr...ervaring?
Helene Geplaatst 27 april 2011 Geplaatst 27 april 2011 Als je met "contact" bedoelt dat de site zo sloom is als een slak op een teerton... yep, hier ook
zoekbaars Geplaatst 27 april 2011 Geplaatst 27 april 2011 zie ook : Geocaching Forum > Geocaching > Geocaching.com > Storingsmeldingen > bldz 25. Hier staan reacties over hetzelfde onderwerp.
Team Tabak Geplaatst 27 april 2011 Geplaatst 27 april 2011 (bewerkt) Het is vanmiddag inderdaad een ramp.... Het zal wel slecht weer zijn in Vancouver..... haha. Mijn vrouw is bezig met het oplossen van puzzels.... Ik hoor een hoop ge*****r vanuit haar werkplaats.... Vandaar dat ik weet dat het niet loopt zoals het lopen moet. Ik zal haar voorzien van een borrel.... Dan wordt het probleem allengs minder..... 28 april 2011 bewerkt door *BaJo* taalgebruik!
*BaJo* Geplaatst 28 april 2011 Geplaatst 28 april 2011 Heb het een en ander aangepast en nog veel meer berichten verwijderd. 1. het heeft helemaal niets met het topic te maken. 2. Waarom wordt het bericht met een in jullie ogen kwetsend woord dan ook 10x gequote ? het is mij een raadsel... Verder met het topic: .com doet het hier ook al dagen voor geen meter!
Mars Express Geplaatst 28 april 2011 Geplaatst 28 april 2011 hele draadje kan dan wel weg, want www.geocaching.com gaat als de brandweer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden