brouwertjes Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Ik kan niks meer in het personal cache note vak invullen. Heeft iemand daar nog meer last van Ik ben pas wel naar IE9 gegaan, dus misschien heeft dat er iets mee te maken
Wiztel Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Dat heeft er alles mee te maken, hebben wij ook last van. Met firefox geen probleem en met explorer geen mogelijkheid om een note toe te voegen. Groeten, Wiztel
eitjes Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Ik krijg hier ook een foutmelding, maar gebruik die notitie zelf nooit. Lijkt me slim om hier even een draadje over aan te maken bij de Feedback site!
Waldio Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 SRWare Iron en Google Chrome zijn precies hetzelfde. Het is het zelfde browser, alleen zegt SRWare Iron beter te zijn in beveiliging en andere dingen...
brouwertjes Geplaatst 17 april 2011 Auteur Geplaatst 17 april 2011 Ben er inmiddels achter dat als je de compatibiliteitsweergave aanzet, het gewoon wel weer gaat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden