Bloodwoosj Geplaatst 12 april 2011 Geplaatst 12 april 2011 Na o.a. het niet meer (optimaal) functioneren van data-uitwisseling en Chirp-functie is er een nieuwe beta firmware uit die de vorige 2.93 beta vervangt maar wel op dezelfde datum gedateerd is (terwijl ie eigenlijk pas enige dagen geleden uitkwam) Versie 2.94 beta is te downloaden op http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=5071 Zelf had ik inmiddels na de installatie van de 2.93 versie gemerkt dat er wel meer mis was dan de change history nu vermeldt. Zo kon ik tot mijn grote verbazing meerdere waypoints met dezelfde naam aanmaken die op geen enkele wijze van elkaar te onderscheiden waren (behalve dan verschillende coords). Daarom 2.92 weer teruggezet want die functioneerde beter. En binnekort maar weer eens 2.94 installeren in de hoop dat die niet net als 2.93 wat profielinstellingen overhoop gooit... Greetz Bloodwoosj.
no-name Geplaatst 13 april 2011 Geplaatst 13 april 2011 Geweldig, Bloodwoosj! Ik weet niet of er meer zijn, maar ik ben in ieder geval erg blij met deze info. Mij ontbreekt het vaak aan tijd, heel erg aan kennis (en, okee, ook wel eem beetje aan zin) om uit te vinden wat er mis zou zijn met nieuwe firmware. Deze info bespaart mij waarschijnlijk een hoop problemen ergenis. Ik ben weer benieuwd naar het volgende verslag en jouw ervaringen!
Garmindude Geplaatst 21 april 2011 Geplaatst 21 april 2011 (bewerkt) waneer komt garmin met officele updates ik heb nog 2.80 en ik ga niet betaupdate instaleren weet de risicos niet 21 april 2011 bewerkt door Garmindude
Bloodwoosj Geplaatst 27 april 2011 Auteur Geplaatst 27 april 2011 Tsja, dat weten slechts wat wijze mannen en vrouwen bij Garmin vermoed ik...
no-name Geplaatst 27 april 2011 Geplaatst 27 april 2011 @ Bloodwoosj; Hey Bloodwoosj, ik heb je een PM gestuurd met een vraagje. Heb je hem nog niet gezien?
Bloodwoosj Geplaatst 28 april 2011 Auteur Geplaatst 28 april 2011 Zojuist PM via profiel gc.com teruggestuurd. Greetz Bloodwoosj.
Aanbevolen berichten