Kees Jan Geplaatst 11 april 2011 Geplaatst 11 april 2011 Hallo, Sinds kort heeft onze Scoutinggroep de beschikking over vier GPS'en (Garmin E-trex H). Ik wil hiervoor een beknopte handleiding maken die op een klein kaartje (max. A5) past en die door de gemiddelde Scout (vanaf ongeveer 12 jaar) te begrijpen is. Voordat ik nu misschien het wiel voor de tweede, derde etc. keer ga uitvinden... Heeft iemand toevallig zoiets in zijn / haar bezit, welke ik zou kunnen gebruiken? Met vriendelijke groet, Kees Jan
StefandD Geplaatst 12 april 2011 Geplaatst 12 april 2011 Op de website van Garmin kan je een beknopte handleiding in pdf downloaden. Heb je hier misschien wat aan? Anders is het een goede basis om er zelf een te maken.
rosimi Geplaatst 20 september 2011 Geplaatst 20 september 2011 Hallo, was ook geinteresseer in een korte uitleg (eenvoudig omschreven). Helaas werkt linkje niet. Misschien heeft iemand een werkende link/handleiding. MVG ROSIMI
Engelenburg Geplaatst 14 december 2011 Geplaatst 14 december 2011 Hey, Ik heb voor mijn kinderen, een kinderlijk eenvoudige verkorte handleiding geschreven om in 1 minuut op weg te kunnen gaan. (Garmin Etrex Euro) Mijn kids zijn 7 en 10 jaar oud, en niet mega-intelligent.... Wij hebben namelijk geen datakabel bij dit apparaat (via marktplaats gekocht). Je print dan simpel een lijst uit met GPS-waypoints. Ik bezit persoonlijk een Iphone met Geocaching App, dus ik kan onderweg de coördinaten zo doorgeven aan de kinderen. Wil je de verkorte handleiding hebben? Stuur me dan even een mail. Het zou voor een paar cachers een frustratie minder kunnen zijn... Groetjes Team Engelenburg
Aanbevolen berichten