loetje Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Beste medeforummers, Ik kom er niet uit wat nu bv het sterretje betekent hieronder: N52°14.(M*-(L*J)+C+E E005°37.(D*K)-L-M-G-E Ik heb gegoogled en gezocht maar kan het niet vinden. Alvast bedankt voor het antwoord: ik kan vanavond pas reageren. Gr Loetje en aanhang;)
kangaroox Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Beste medeforummers, Ik kom er niet uit wat nu bv het sterretje betekent hieronder: N52°14.(M*-(L*J)+C+E E005°37.(D*K)-L-M-G-E Ik heb gegoogled en gezocht maar kan het niet vinden. Alvast bedankt voor het antwoord: ik kan vanavond pas reageren. Gr Loetje en aanhang;) Normaal staat een sterretje voor het vermenigvuldigingsteken.....
De Oliva's Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Maar de echte vraag is, waar staat die voor????
Beukenootje Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Daar kom je achter als je googelt op de rest van de formule! Antwoord: hoofdletter B met een sluithaakje erachter.
Waldio Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Uit deze lijn zijn 2 delen van een coördinaat te zien: Noord N52°14.(M*-(L*J)+C+E Oost E005°37.(D*K)-L-M-G-E De letters die erin staan heb je als het goed is via een puzzel of tocht gekregen. Deze vul je dan in en dan ga je gewoon rekenen.
Casteel Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 [reclame aan] Met het progje in mijn banner zijn deze formules in een handomdraai op te lossen! klik daarvoor in het programma op 'rekenhulp'. [reclame uit]
FritzoNL Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 Daar kom je achter als je googelt op de rest van de formule! Antwoord: hoofdletter B met een sluithaakje erachter. Googlen hoeft niet eens hoor. Hou je cursor maar eens op de smilie...
Aanbevolen berichten