loetje Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Beste medeforummers, Ik kom er niet uit wat nu bv het sterretje betekent hieronder: N52°14.(M*-(L*J)+C+E E005°37.(D*K)-L-M-G-E Ik heb gegoogled en gezocht maar kan het niet vinden. Alvast bedankt voor het antwoord: ik kan vanavond pas reageren. Gr Loetje en aanhang;)
kangaroox Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Beste medeforummers, Ik kom er niet uit wat nu bv het sterretje betekent hieronder: N52°14.(M*-(L*J)+C+E E005°37.(D*K)-L-M-G-E Ik heb gegoogled en gezocht maar kan het niet vinden. Alvast bedankt voor het antwoord: ik kan vanavond pas reageren. Gr Loetje en aanhang;) Normaal staat een sterretje voor het vermenigvuldigingsteken.....
De Oliva's Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Maar de echte vraag is, waar staat die voor????
Beukenootje Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Daar kom je achter als je googelt op de rest van de formule! Antwoord: hoofdletter B met een sluithaakje erachter.
Waldio Geplaatst 7 april 2011 Geplaatst 7 april 2011 Uit deze lijn zijn 2 delen van een coördinaat te zien: Noord N52°14.(M*-(L*J)+C+E Oost E005°37.(D*K)-L-M-G-E De letters die erin staan heb je als het goed is via een puzzel of tocht gekregen. Deze vul je dan in en dan ga je gewoon rekenen.
Casteel Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 [reclame aan] Met het progje in mijn banner zijn deze formules in een handomdraai op te lossen! klik daarvoor in het programma op 'rekenhulp'. [reclame uit]
FritzoNL Geplaatst 8 april 2011 Geplaatst 8 april 2011 Daar kom je achter als je googelt op de rest van de formule! Antwoord: hoofdletter B met een sluithaakje erachter. Googlen hoeft niet eens hoor. Hou je cursor maar eens op de smilie...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden