Spring naar bijdragen

Wie Help Me Op Weg?


Bosnimf

Aanbevolen berichten

Alle begin is moeilijk, maar als nieuweling valt het niet mee alle informatie (op de forums) te ontrafelen. Ik zoek de coordinaten van een cach op deze site. Waar (staan die vermeld) kan ik die vinden? Wil iemand mij een beetje op weg helpen.

bewerkt door Bosnimf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Halllo bosnimf welkom.

 

Coordinaten kun je vinden op www.geocaching.com

op www.geocaching.nl kun je dit forum vinden en wat uitleg. Maar als je op de .com site kijkt zul je links een link zien staan hide en seek a cache, die moet je hebben en dan kun je beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom. Op deze nederlandse site vindt je geen coordinaten van caches. hier kletsen we er alleen over.

 

Om de coordinaten van caches te vinden moet je naar deze site: www.geocaching.com

 

Hier moet je je registreren om de coordinaten te kunnen zien. Elke cache kan je dan printen of downloaden naar je gps en dan kan je op pad.

 

Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom op het forum bosnimf!

Bovenstaande klopt inderdaad, de cache beschrijvingen en info zijn te vinden op www.geocaching.com.

Wel zou je bijvoorbeeld op onze site deze kaart kunnen gebruiken. Even inzoomen op het gebied waar je een cache wilt zoeken en je ziet ze :)

 

Veel succes en plezier met deze verslavende leuke en gezonde hobby!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor de info maar als ik naar geocaching ga moet ik dan opnieuw een username en password aanmaken of zijn deze aan elkaar gekoppeld?

bewerkt door Bosnimf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom op het forum bosnimf!

Bovenstaande klopt inderdaad, de cache beschrijvingen en info zijn te vinden op www.geocaching.com.

Wel zou je bijvoorbeeld op onze site deze kaart kunnen gebruiken. Even inzoomen op het gebied waar je een cache wilt zoeken en je ziet ze :)

 

Veel succes en plezier met deze verslavende leuke en gezonde hobby!!

 

 

Een kleine toevoeging die handig kan zijn, alleen bij de donkerblauwe stippen op deze kaart ligt een (fysieke) cache ook werkelijk op die coordinaten. Kijk even naar de legenda van de kaart wat de kleuren betekenen, anders zoek je misschien een tijd op de verkeerde plaats. Tip: begin eens met zo'n donkerblauwe, dat heet een traditional cache. op de cachepagina vindt je ook informatie over de grootte van de cache (bij benadering), dan weet je wat je zoekt.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel allemaal voor jullie hulp en vooral de Broekies voor de uitleg. Heb vanmorgen 25-03-'11 om 8.40 u. mijn eerste chache gevonden. Een hele beleving. Ik had geen idee wat ik zou vinden. En nu op zoek naar de volgende. Groet aan jullie allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...