Spring naar bijdragen

Prijsuitreiking Wedstrijd 20.000Ste Inschrijving !

Aanbevolen berichten

Geplaatst

In een mens zijn leven vinden er vele heugelijke en memorabele zaken plaats, soms plezierig en soms triest. Het worden de "waypoints" op het levenspad, en zij markeren deze gebeurtenissen soms onuitwisbaar in het geheugen.

De ene gebeurtenis is erg belangrijk en de andere is gewoon leuk en niet meer dan dat. Deze laatste groep gebeurtenissen zou je zelfs onopgemerkt voorbij kunnen laten gaan en als niets meer dan een vluchtige herinnering kunnen opslaan.

Toch is het leuk, als er wat meer aandacht geschonken wordt aan een dergelijke niet al te belangrijke gebeurtenis, gewoon omdat dit wat meer lading geeft en het prettig is om soms gewoon "iets" leuks te doen.

Toen de grens van 20.000 aanmeldingen voor ons forum in zicht kwam, ontstond dus het plan om dit niet ongemerkt voorbij te laten gaan. Het moest op een redelijk korte termijn georganiseerd worden en we wilden er een tastbare herinnering aan toevoegen.

Er werd de keuze gemaakt, na diverse andere opties te hebben bekeken en onderzocht op haalbaarheid, om een GPS als prijs beschikbaar te stellen voor diegene die de datum van de 20.000ste aanmelding zou raden.

Dit is en was nog niet makkelijk. Vanaf het ontstaan van het plan heb ik de statistieken bijgehouden en berekeningen gemaakt wanneer deze datum zou kunnen vallen. Ik kwam zelf op 2 maart 2011 uit.

Dat de werkelijkheid weerbarstiger was bleek later, want op 12 februari 2011 mochten wij al onze 20.000ste inschrijving voor het forum registreren. Dit was Diesel-

Diesel- heeft als tastbaar aandenken aan zijn lidmaatschap een mooie geocaching.nl 10 jaar-coin ontvangen

Deze datum was door twee bezoekers van onze website geraden en door de verplichte opgave van een tijdstip was het uiteindelijk FERNICCI die de wedstrijd heeft gewonnen.

Afgelopen vrijdag, 11 maart 2011 waren wij dan ook te gast bij Harold van Balken, die namens de firma GARMIN in Eemnes de prijs, een heuse GARMIN GPS ter beschikking had gesteld.

Van ons team waren Getzie Family en Geo-Hoppers aanwezig en natuurlijk FERNICCI, die op de fiets! en met zijn oude GPS de tocht had aangevangen naar Eemnes. Nog een hele fietstocht.

Na een prettig ontvangt en een kopje koffie en/of thee en wat te hebben gebabbeld over GARMIN en GPS'en werd er overgegaan tot de prijsuitreiking. Een mooie gelegenheid om ons fonkelnieuwe spandoek, voorzien van de winnende slogan te presenteren en op de foto te laten zetten.

Fernicci blij met zijn nieuwe GPS en wij blij dat we de mijlpaal van 20.000 leden op een herrinneringswaardige wijze gestalte hebben kunnen geven.

Op naar de 30.000ste aanmelding zou ik zeggen.

img_0639.jpg

Geplaatst

Hartstikke leuk!!

FERNICCI gefeliciteerd met je nieuwe GPS, is het een fijne GPS om mee te werken?

En het spandoek met de nieuwe slogan ziet er ook erg mooi uit. Ik had zelf op een andere gestemd, maar deze ziet er goed uit. Alsof het zo hoort! Top.

Geplaatst (bewerkt)

Dat is in een eerder draadje al gemeld, maar dat is Diesel- !

Diesel- heeft als tastbaar aandenken aan zijn lidmaatschap een mooie geocaching.nl 10 jaar-coin ontvangen :yes: .

bewerkt door Attila de Hunt
Geplaatst

Leuke foto en nogmaals gefeliciteerd. De Stichting begint langzaamaan steeds mooiere spullen te krijgen

IDEE! Iets zegt mij dat geocaching.nl makkelijk in de leemte kan stappen die het GME ons na april 2011 gaat achterlaten.

Een jaarlijks event namens en door .nl en dan wel op MEGA en GME nivo!

Lokatie met camping, sponsoring van een grote tent, goodieshop, Garmin, Maghellan......etc..etc..etc....

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Beste Geocachers,

Allereerst mijn hartelijke dank voor alle felicitaties!!!! En natuurlijk ben ik hartstikke blij met mijn prijs.

Ik ben op de fiets vanuit Loenen (zo'n 25km enkele reis) gekomen.

Een prima fietsdag met mooi weer. Ik was een half uur te vroeg en werd gelijk verwelkomt door team Geo-Hoppers en even later door team Getzie-Family.

Een zeer vriendelijke ontvangst door GARMIN Nederland, met koffie en thee.

Het nodige over GARMIN en diverse GPS-en gepraat kwam het tot de prijsuitreiking, waarnaar ik na een stevige hand van een vertegenwoordiger van GARMIN een

heuze GARMIN Dakota 20 in ontvangst mocht nemen.

Na een stevige fietstocht weer naar huis en het apparaat met vol bewondering bekeken en natuurlijk even aangezet, het werkt wel even anders dan mijn oude vetrouwde GARMIN Etrex Vista HCx, maar veel tijd heb ik er niet aan besteed omdat ik het nodige moest voorbereiden voor mijn werkvakantie van 3 weken van mijn baas en de locatie waar ik zit is er maar welgeteld 1 cache die buiten mijn bereik ligt.

Dus zal de GARMIN Dakota even moeten wachten op mijn thuiskomst, dus mijn ervaringen met de GARMIN Dakota 20 zal ik later op dit forum vermelden.

Nogmaals iedereen, en met name GARMIN Nederland en GEOCACHING.NL bedankt voor deze prachtige dag en natuurlijk alle felicitaties van de mede Geocachers.

Ik zie jullie wel op de GME2011

Bezoek ook regelmatig mijn webpage www.fernicci.com die ik binnenkort zal updaten.

bewerkt door FerNicci
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...