Tornado Bram Geplaatst 6 maart 2011 Geplaatst 6 maart 2011 (bewerkt) Gisteren werkte alles nog goed. Vandaag een dagje geocachen. Als ik thuis kom even de colorado aan de pc hangen en dan alles even uitlezen. Kan via mapsource (v6.13.7) opeens niet meer de gps uitlezen. Er is een communicatieprobleem met het garmin apparaat. Als externe schijf zie ik hem wel en ik kan er ook iets opzetten of afhalen. De mapsource wil ik eigenlijk niet upgraden want deze versie bevalt mij het best. Op een laptop dezelfde problemen dus ligt ook niet aan de pc of aan mapsource. Senden wil wel! Wie heeft een oplossing? 6 maart 2011 bewerkt door Tornado Bram
StefandD Geplaatst 6 maart 2011 Geplaatst 6 maart 2011 Kijk eens bij Stel in --> Systeem --> Interface op je GPS. Daar zou Garmin serieel moeten staan.
Tornado Bram Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Geplaatst 6 maart 2011 Alle files die met gpx te maken hebben in map archive, temp en current gedelete. Hierna track en waypoints weggegooid. Een oude file naar toe gezonden. Gps een keer aan en uit, hierna weer aansluiten en hij wil weer uitlezen. Heel erg vreemd, al eens eerder zoiets gehad. Schijnbaar een bestand beschadigd erg vervelend als je je track wilt opslaan. Iemand nog een idee om dit te voorkomen?
oliphientje Geplaatst 7 maart 2011 Geplaatst 7 maart 2011 ik heb een gelijksoortig probleem. mijn oregon loopt vast tijdens het aansluiten met mijn pc. ik kan dus geen verbinding krijgen met de oregon. wat gaat er mis? 1
Aanbevolen berichten