Spring naar bijdragen

AquaMate


Gast bartch

Aanbevolen berichten

Hi all,

 

Ik was op zoek naar een manier op mijn Ipaq met CF GPS systeem een beetje spatwaterdicht te krijgen.

Een mooie oplossing is de AquaPac, alleen vind ik die vrij prijzig voor een plastic zakkie en lastig te vinden/bestellen bovendien, dus ben ik op zoek gegaan naar alternatieven. Uiteindelijk heb ik een goedkopere variant van de Aquapac gevonden, de Aquamate. Na wat rondgebeld te hebben bleek dat ze dit produkt bij veel zeilwinkels verkopen. Ze hebben veel verschillende maten, voor mobieltjes, gps-systemen en camera's en ik heb het type AM5 voor 15,90 Euro gekocht. Dat is een stuk goedkoper dan de AquaPac (ruim 27 Euro)

Het is een degelijk produkt, mooi afgewerkt en mijn Ipaq past er goed in met CF-gps. (zie foto) Enige nadeel is dat er geen extra uitsparing is gemaakt om je stylus in te steken. Alles is waterdicht en UV bestendig.

 

Vreemd dat deze goedkopere Aquamate zo onbekend is onder de geocachers en pda-gps gebruikers...vandaar mijn kleine recentie

 

ipaq_aquamate_AM5.jpg

 

(Ik heb hem bij een zeilwinkel in Oosterbeek gekocht)

 

Greetz,

 

- Bart -

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hi all,

Uiteindelijk heb ik een goedkopere variant van de Aquapac gevonden, de Aquamate. [...] Dat is een stuk goedkoper dan de AquaMate (ruim 27 Euro)

 

 

Ik neem aan dat de AquaMate goedkoper is dan de Aquapac.

 

Werkt de tapfunctie nog wel, met zo'n rare zak eromheen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkt de tapfunctie nog wel, met zo'n rare zak eromheen?

Wat is dit nu voor een rare vraag? De tapfunctie werkt ook wel met een rare zak hoor. Ik heb er niet eens een rare zak omheen, maar een gekke doos en dan kan ik ook nog tappen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbdown:Niemand weet zoveel als wij allen samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Kruimeldief,

Jij hebt zeker die mooie OtterBox Armor..mooi doosje is dat hoor..alleen erg jammer dat mijn Ipaq met CF-GPS van sysonchip er niet in past.. Bovendien is dat doosje ook knetterduur! (maar wel mooi :yes:

Ik ben inmiddels ook afgestapt van die AquaMate, want ik heb al ontdekt dat dat zakje ook niet echt beschermd als je ondersteboven aan het prikkeldraad hangt of uit een boom valt..

De Microcase van Pelicase Microcase

is het nieuwe beschermjasje van mijn Ipaq en voldoet prima! Waterdicht, stootvast..helaas mist 'ie dat mooie embraampje dat de Otterbox heeft..maar ja, je kunt niet alles hebben..

 

Greetz,

bArtch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief,

Jij hebt zeker die mooie OtterBox Armor..mooi doosje is dat hoor..alleen erg jammer dat mijn Ipaq met CF-GPS van sysonchip er niet in past.. Bovendien is dat doosje ook knetterduur! (maar wel mooi  ;)

 

Ja, klopt. Is ook mooi en zeker duur. Er zijn trouwens ook zoveel soorten Ipaq's dat er ook geen doos voor te maken valt :D

 

 

Ik ben inmiddels ook afgestapt van die AquaMate, want ik heb al ontdekt dat dat zakje ook niet echt beschermd als je ondersteboven aan het prikkeldraad hangt of uit een boom valt..

 

Vind je het erg dat ik hier smakelijk om moet lachen? Daar is geen enkele zak tegen bestand. Wie gaat er dan ook hangen in prikkeldraad? Ondersteboven nog wel. Ik durf bijna niet te vragen wat je aan het doen was. :thumbup:

 

 

De Microcase van Pelicase Microcase

is het nieuwe beschermjasje van mijn Ipaq en voldoet prima! Waterdicht, stootvast..helaas mist 'ie dat mooie embraampje dat de Otterbox heeft..maar ja, je kunt niet alles hebben..

 

Greetz,

bArtch

Ziet er anders perfect uit. Mooie gekleurde doosies. Als ze maar dat doen waar ze voor verkocht woren.

Het is toch echt wat anders dan zo'n waterzak.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Ik weet bijna van alles iets, maar niets van alles wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je het erg dat ik hier smakelijk om moet lachen? Daar is geen enkele zak tegen bestand. Wie gaat er dan ook hangen in prikkeldraad? Ondersteboven nog wel. Ik durf bijna niet te vragen wat je aan het doen was.  :thumbup:

Ach, ik dacht, laat ik eens wat beeldspraak gebruiken ;)

Niets is zo heerlijk als een half uurtje ondersteboven aan het prikkeldraad te hangen om te genieten van de ongerepte natuur..en ondersteboven ziet alles er zo verfrissend anders uit :ph34r:

 

greetz,

bArtch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ieder gek zijn gebrek natuurlijk. Als je er zelf maar plezier aan heb gehad. Alhoewel, je plastic zak was wel kapot :ph34r:

 

De ongerepte natuur eens van de andere kant bekijken kan ook best eens verfrissend zijn.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Als de kikker kwaakt in het riet, dan gaat het regenen of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...