panterrob Geplaatst 2 maart 2011 Geplaatst 2 maart 2011 (bewerkt) Hallo, Heb al (bijna) teostemming (van St. Geldersch Landschap) om in Kruisbergse Bossen bij Doetinchem een multi-cache te gaan plaatsen. Nu wil ik nog meer caches plaatsen - hiervoor heb ik toestemming nodig van de gemeente Doetinchem. Ksn iemand mij vertellen hoe hij/ zij dit heeft aangepakt. Om een 2 weken geleden verstuurde mail krijg ik geen antwoord - en na een belletje krijg ik te horen; stuur maar een verzoek en dan komt het vanzelf bij de goede instantie terecht. Het lijkt me handiger als ik weet naar wie het specifiek gaat. Hoop dat iemand uit (omg) Doetinchem dit leest. Grtz, Rob 2 maart 2011 bewerkt door panterrob
Cernunnos Geplaatst 2 maart 2011 Geplaatst 2 maart 2011 Je zou natuurlijk CO's die al een cache in dat gebied hebben liggen kunnen benaderen en hen te vragen hoe ze het geregeld hebben. Die hebben die weg (als het goed is) al bewandeld en zullen je vast verder kunnen helpen. Succes!!!
topzoekertje Geplaatst 2 maart 2011 Geplaatst 2 maart 2011 Probeer het eens bij team Superare, die hebben goede contacten met de gemeente Doetinchem.
panterrob Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Geplaatst 2 maart 2011 Bedankt, Had ik intussen zelf ook bedacht en heb idd team Superare en nog 2 anderen een mail gestuurd. Bedankt voor het meedenken - grtz, Rob
Aanbevolen berichten