Spring naar bijdragen

Camouflage Tape


Marcel en Micha

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Wie kan er mij vertellen waar ik op dit moment in een winkel camouflage tape kan kopen?

 

Ik heb online wel wat gevonden, maar wat ik heb gevonden had erg hoge verzendkosten. Ook heb ik natuurlijk de zoekfunctie van dit forum al gebruikt en wel een paar topics gevonden die hierover gaan, maar niet een antwoord kunnen vinden waar ik nu iets aan heb. Op het forum hebben ze het vooral over dat er bij de Xenos camouflage spullen te koop waren, maar dat was een tijd geleden.

 

Ik woon in Roosendaal dus misschien weet iemand een locale winkel waar ze het verkopen. Of misschien kan iemand me vertellen of er ook landelijk bekende winkels zijn die dit verkopen?

 

Hopelijk kan iemand mij helpen.

 

Groetjes Micha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Daar had ik niet eens aan gedacht. Sterker nog ik wist niet waar het bestond. Er is er idd een hier in de buurt en die zal ik eens gaan mailen. Voor zover ik nu kon zien zijn het vooral spullen die ze daar hebben. Wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel spullen ;). Ik ben benieuwd. Dankjewel voor de tip.

 

Mochtend er mensen zijn die nog tips hebben voor 'gangbare' winkels dan hoor ik het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de googlers: tnx, die websites had ik nog niet gevonden. Al vind ik 6 euro verzendkosten echt heel erg veel. Ligt dat aan mij? Of zijn dat normale bedragen?

 

En ja dat zou mooi zijn als je cache onzichtbaar wordt door doorzichtige tape te gebruiken die je niet zien. Dan wordt hij vast en zeker niet gemuggeld, maar zou hij dan wel gevonden worden? :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...