barny Geplaatst 3 april 2012 Geplaatst 3 april 2012 het lijkt me wel wat onhandig om met zo een grotebako dat mizerige papiertje op te rollen Barny
Team Professor X Geplaatst 4 april 2012 Geplaatst 4 april 2012 Erg fraai visitekaartje met tool! De tool is mooier dan die verdraaide nano's! Ik zou het erg leuk vinden zo'n tool als goodie in een cache aan te treffen; stop je ze in caches? Antarctica OK, jij de naald, ik het kaartje????? Maar leuk gedaan door Wadseeker . het lijkt me wel wat onhandig om met zo een grotebako dat mizerige papiertje op te rollen Barny Barny, er is geen KOla in het spel, dat is een ander soort BACO .
Odlaniger Geplaatst 4 april 2012 Geplaatst 4 april 2012 Ik maak er wel een handvat aan, draait iets gemakkelijker.
Wad-Seekers Geplaatst 4 april 2012 Auteur Geplaatst 4 april 2012 Een stukje isolatie van een zwarte electriciteitsdraad is inderdaad wel prettig, dat past precies. Zorg er voor dat het handvat rond blijft, anders werkt het niet meer. Je moet de nano-roller tussen je vingers kunnen draaien. Met je duim over je wijsvinger heen.
Wad-Seekers Geplaatst 5 december 2012 Auteur Geplaatst 5 december 2012 Dat kan natuurlijk ook maar dan wordt het geheel wel vrij groot. En het zal niet meevallen om de naald precies in het midden te prikken.
Sparks Sailor Geplaatst 5 december 2012 Geplaatst 5 december 2012 Het tooltje had ik nagemaakt door de top van het oog van de naald eraf te Dremelen. Daarna in de portemonnaie. Afgelopen zondag da naald uit de portemonnaie waren de twee pootjes afgebroken. Kan wel janken.......
elmo1979 Geplaatst 7 december 2012 Geplaatst 7 december 2012 Voor mij zijn er 2 tooltjes die byzonder goed werken idd een naald waarvan bij het oog een stukje af is dat rolt makkelijker de nano op en een klein magneet pennetje heb ik eens bij een cacher gezien die tilde zo daarmee het rolletje eruit. die heb ik inmiddels ook besteld
EAH_NL Geplaatst 23 januari 2013 Geplaatst 23 januari 2013 Sluit mooi aan bij de pincet (om logrol eruit te vissen), leesbril (om te schrijven) en de stopnaald om de logrol er weer fatsoenlijk in te krijgen. Een simpele maar o zo doeltreffende oplossing.
merijn Geplaatst 28 april 2013 Geplaatst 28 april 2013 Ik vind die nano logs vreselijk maar die naald is het ei van Columbus voor mij gigantisch idee bedankt
Aanbevolen berichten