Spring naar bijdragen

Onterechte Log


MatsRetep

Aanbevolen berichten

Ik kreeg zojuist een log binnen van één van mijn caches die ik onlangs offline heb gezet

nu kan het natuurlijk zijn dat het een log is van voor die tijd dus dat keek ik het nog even na

en inderdaad, sterker nog het is een log met een datum van voordat de cache zelfs gepubliceerd was

log verwijderd en aan de desbtreffende cacher een berichtje gestuurd

 

reactie: opnieuw gelogd met een :D

 

wat moet ik hiermee ? heb ook het idee dat ie lukraak caches aan het loggen is in de kop van Noord-Holland

bewerkt door MatsRetep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is het logboekje er nog?

Dan zou je het kunnen checken.

Logs mag, of eigenlijk moet, je verwijderen als ze niet in het logboek staan.

 

Caches van anderen kan je moeilijker checken. ff aanzien dus.

Groundspeak kan iemand ook blokkeren als duidelijk is dat hij/zij niet daadwerkelijk cacht maar alleen op het internet logt.

Ik herinner me een eerder draadje over een "dame" die in de hele wereld logde....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker laten gaan. Zal nooit ver komen, en dan nog... als hij zomaar wat zou loggen zonder iets te vinden, mist hij alle opgeworpen en daaruit voortvliedende indrukken, en dus de werkelijke waarde. Zal niet lang voortduren.

Advies: concentreer je op de logs die iets voor je betekenen, speel het spel met de mensen die het spelen. Accepteer de verlies factor, die is er altijd.

bewerkt door pyne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan op dit moment niet bij het logboek omdat de cache in de Sherman Tank is gevallen

dus kan er iemand anders ook niet bij lijkt me - dat is ook de reden dat de cache op dit moment offline is

 

daarbij is de log van voor de revieuw datum, dat kan natuurlijk als je hem toevallig vind maar dit lijkt mij erg sterk en dat had ik zeker gezien

 

geen antwoord op mn vraag alleen een nieuwe log op weer dezelfde datum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan op dit moment niet bij het logboek omdat de cache in de Sherman Tank is gevallen

dus kan er iemand anders ook niet bij lijkt me - dat is ook de reden dat de cache op dit moment offline is

 

daarbij is de log van voor de revieuw datum, dat kan natuurlijk als je hem toevallig vind maar dit lijkt mij erg sterk en dat had ik zeker gezien

 

geen antwoord op mn vraag alleen een nieuwe log op weer dezelfde datum

 

Gewoon weer verwijderen, dat zou ik in ieder geval doen. Een blik op wat deze cacher verder nog zoal logt kan misschien ook wel enige helderheid bieden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze cacher is gewoon iemand die voor de puntjes gaat. Voor sommige mensen schrijnen de puntjes het belangrijkst te zijn, terwijl geocachen bedoeld is om de natuur goed te zien.

Maar als die cacher graag wat puntjes op oneerlijke wijze bij wilt hebben laat je hem gewoon zijn gang gaan. Dan is hij blij en wij ook. Opgeven moment is er toch iemand die deze persoon gaat aanklagen bij groundspeak en dan wordt hij/zij verbannen (of hoe dat tegenwoordig heet: vergrendeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...