Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben prmium lid geworden, omdat ik dan de nieuwste caches via de mail aangeleverd kan krijgen. Renminste... ik lees vaak dat het bij andere cachers op deze manier binnenkomt. Voor die tijd deed ik dat gewoon vanaf de beginpagina: nieuwe caches. En nu doe ik het nog steeds op deze manier, want ik kan de mogelijkheid niet vinden om ze via de mail te laten komen. Waar kan ik dit doen?

groet, Ellen

Geplaatst

En als ik dat doe dan krijg ik deze instructies:

To set up a notification:

Go to the Add Instant Notification page

Name the notification

Choose a cache type to monitor

Choose the types of logs you want to see (if you are just looking for newly published caches, choose "Publish Listing")

Set the coordinates from which you want to search or enter a postal code

Select a distance in miles to search around the coordinates or postal code

Choose one email address to send notifications to (if different from your account email)

Ik kan hem echter niet zetten op "publish listing". Ik kan alleen de types cahces uitzoeken. Maar ik moet toch niet voor alles apart een notification maken?

Ellen

Geplaatst

O wacht, ik heb het gevonden. Ik ga eens kijken of het zo lukt. Bedankt voor de link! Krijg je ze nu echt eerder binnen dan wanneer hij op de site staat?

Ellen

Geplaatst

ehm, tja, niet echt eerder. Als jij op de site constant op F5(refresh) drukt zie je ze waarschijnlijk net nog wat eerder, immers mail heeft even tijd nodig.

Voordeel is dat je in de notificatie een afstand enzo kunt instellen zodat je alleen degene ziet waar je in geinterresseerd bent. En dat je niet op F5 hoeft te drukken om notificaties te krijgen. Gewoon zorgen dat je mail applicatie piept als er nieuwe mail (van groundspeak) is.

Geplaatst

Oh, het scheelt dus niet zoveel. haha. Nou, gelukkig zijn er meer voordelen aan premium membership.

groet, Ellen

• 2 months later...
Geplaatst

Nog een vraagje hierover: Ik kan eerst een soort cache aanklikken en dan "publish listing" , maar dan is het toch nog maar voor 1 soort cache? Wat moet ik doen om een berichtje te krijgen over alle soorten caches in mijn regio?

Alvast bedankt, Oemoemenoetjes

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...