GPS3force Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Ik zoekt een lege fotorol. Wie heeft paar over? Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Vraag er eens naar bij de hema of je plaatselijke fotograaf. Best kans dat ze nog wel wat hebben liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 idd, bij onze fotozaak hangt altijd een zak klaar als we langs komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Kunnen we de fotozaken niet vragen om de lege rolletjes direct weg te gooien? Zijn we van de micro's af en kunnen we kistjes zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 zo'n kistje is toch nog altijd een eurootje of 5, 6 duurder als en fotorolletje. En ik heb weleens geprobeerd om een munitiekist achter de regenpijp bij een kerk te verstoppen. Maar die paste toch niet helemaal lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Postje 4 en 5 zijn off topic, dus niet relevant. Over nut en noodzaak van micro's zijn al (te)veel draadjes geweest. Wil je micro's ga naar de fotoboer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Ik ga zo dadelijk naar een foto-zaak en zal wel vragen of ze kokertjes hebben. Zo ja, dan mag je ze bij mij in Krimpen aan den IJssel komen ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast JackHoe Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 (bewerkt) Hier een kistje op fotorolletjes formaat: Container dimensions: L=1.75" x H=1" x W=1" (L=4,44cm x H=2,54cm x W=2,54cm) Op de prijs na een mooie oplossing. (past ook achter een regenpijp ) 9 februari 2011 bewerkt door JackHoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team SupeRare Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 (bewerkt) Als het goed is hebben wij nog 250 tot 300 lege kokertjes.... Laat maar eens weten mocht je nog interesse hebben, dan kan ik het ook even overleggen. 9 februari 2011 bewerkt door Team SupeRare Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 In de winkel waar ik was, hadden ze helaas geen kokertjes meer. Heb wel adres gekregen van een zaak die nog wel veel analoog doet en dus waarschijnlijk wel kokertjes over heeft. Was alleen niet in de gelegenheid daar nog langs te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Bij mij in het dorp kan ik ze ook niet meer bij de fotograaf krijgen . . . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 de toekomst: Lege SD-kaart doosjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team SupeRare Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Onze komen van Ebay, kijk anders daar eens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Humanoid Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 Had nog een goede tip gekregen, ben nog niet in de gelegenheid geweest om goed te kijken, maar probeer eens bij de volgende link: Klik hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 Ook dit is een goed alternatief http://geocachingshop.nl/product_info.php?cPath=681&products_id=6514 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden