Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat is het max aantal WP wat ik kan laden in mijn Etrex Legend HCx via GSAK.

Hij geeft aan op mijn GPS geheugen vol maar er staan dan wel WP op.

Ik weet dan niet welke hij niet laad en waar kan ik het dan instellen als ik minder WP ( caches ) wil laden

Geplaatst (bewerkt)

De legend (en ook onze vista) kan maxmaal 1000 waypoints laden. Dat zijn meestal minder caches omdat caches vaak uit meerdere waypoints bestaan.

Ik maak de gps elke keer weer leeg. Met gsak laad ik 900 punten. Daardoor heb ik onderweg nog wat speling om er punten bij te maken.

bewerkt door Wad-Seekers
Geplaatst

Als je "send to gps" kiest krijg je een extra scherm.

In dast scherm rechts midden in zie je "maximum waypoints to send".

Oja: een speciaal event is vast wel leuk maar die zijn er niet elke dag.

Met hulp van het forum kom je ook een eind.

Er is ook en complete spoiler over gsak. Ff googelen want ik moet nu naar mijn werk.

Geplaatst

Ja z`n event is leuk maar ja die zijn meestal in de weekenden en dan werk ik vaak.

Als ik het aantal WP`s instel en heb in GSAK meer WP`s staan welke pakt hij dan wel en welke niet.

Het moet dan niet zo zijn dat hij bijv. alle caches die met een Z beginnen niet pakt.

Mischien moet ik bij pocket queries dan minder laden??

Ik ga even googelen.

Geplaatst

Ja kan eerst een filter gebruiken, bijvoorbeeld alle niet gevonden caches binnen een bepaalde straal. Wanneer je dan een selectie hebt, kun je alleen deze caches via de send to gps optie overzetten naar je gps.

• 2 months later...
Geplaatst

De legend (en ook onze vista) kan maxmaal 1000 waypoints laden. Dat zijn meestal minder caches omdat caches vaak uit meerdere waypoints bestaan.

Ik maak de gps elke keer weer leeg. Met gsak laad ik 900 punten. Daardoor heb ik onderweg nog wat speling om er punten bij te maken.

Wat is nu de handigste manier om de gps leeg/leger te maken?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...