FritzoNL Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Op GC.com heb je de mogelijkheid om bij elke cache een personal cache note in te vullen. Ik zou daar graag informatie inzetten en die dan meeladen naar mijn gpsr. Maar kennelijk gaat dat niet? Klopt het dat ik die niet mee krijg als ik de betreffende cache in mij Oregon 450 laadt? Of doe ik iets niet goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Die optie is voorlopig nog niet mogelijk. Misschien in de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FritzoNL Geplaatst 5 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2011 Die optie is voorlopig nog niet mogelijk. Misschien in de toekomst. Ok, bedankt. Dan ligt het dus niet aan mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 zie net trouwens dat het er wel aan gaat komen zie: http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/1112821-include-personal-cache-notes-in-gpx-file-pocket-qu?ref=title Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Waar gebruik je de peronal cache notes voor ? Bijvoorbeeld kan ik de personal cache notes gebruiken om bijv coordinaten in te zetten van opgeloste mysteries die ik nog moet lopen ? Hoe personal is zijn de Notes ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Bijvoorbeeld kan ik de personal cache notes gebruiken om bijv coordinaten in te zetten van opgeloste mysteries die ik nog moet lopen ? je zegt het zelf al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GEO BEAR Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Heb het vandaag geprobeerd met GSAK V8.0 en de macro Garmin GPS Export. En jawel, de optie werkt naar behoren. De personal notes komen mee in de beschrijving (Dr. Explain thanks!). Voor het uitvoeren van de macro: - Selecteer de optie: Include User Note. - Ook kunnen favorites worden meegezonden. Succes, GEO BEAR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden