no-name Geplaatst 3 februari 2011 Geplaatst 3 februari 2011 Vraagje; Ik heb met mijn nieuwe 62st nog geen multi gelopen (alleen een paar tradi's en mysti's). Ik heb in het razend interessant en hulpvaardig "dagboekje" van Bloodwoosj gelezen hoe je het best in een multi naar een volgend onbekend WP kunt gaan (als je dus eerst het wp met nieuwe gegevens moet invoeren). Maar als WP's niet veranderd hoeven worden, hoe kun je dan het makkelijkst naar het volgende punt?
marcelklim Geplaatst 3 februari 2011 Geplaatst 3 februari 2011 Vraagje; Ik heb met mijn nieuwe 62st nog geen multi gelopen (alleen een paar tradi's en mysti's). Ik heb in het razend interessant en hulpvaardig "dagboekje" van Bloodwoosj gelezen hoe je het best in een multi naar een volgend onbekend WP kunt gaan (als je dus eerst het wp met nieuwe gegevens moet invoeren). Maar als WP's niet veranderd hoeven worden, hoe kun je dan het makkelijkst naar het volgende punt? Ik deed het als volgt, Find, Geocaches en zoek de juiste Geocache, Ga Bij het gevonden waypoint, Find, Andere zoeken, Waypoints en het volgende waypoint opzoeken Ging bij ons prima op deze wijze.
no-name Geplaatst 3 februari 2011 Auteur Geplaatst 3 februari 2011 Hee, bedankt voor de hulp! Dus via find. Maar dan moet je wel op je meegenomen blaadje de WP code lezen. Mijn caches staan op naam en niet op code. Of dan moet je eerst je cachebeschrijving weer opzoeken om de code terug te halen. Hmmm....beetje omslachtig, maar zo kan het dus wel. Jammer dat je niet, zoals bij de 60, meteen naar het dichtstbijzijnde WP kan. Maar de multies kunnen in ieder geval gedaan worden en ik ben weer een beetje beter voorbereid Nogmaals bedankt!
dutchgoldwing Geplaatst 3 februari 2011 Geplaatst 3 februari 2011 ik vind het ook erg omslachtig om met een 62 serie een paperless multi te gaan lopen ! ik laad de caches in met GSAK en daar krijg je netjes de Additional Waypoint's bij. alleen komen die niet in de map geocaches maar in de map waypoints (klinkt logisch) maar als je naar het volgende wp wilt, moet je uit de cache beschrijving en als je op het wp bent moet je de cache weer ophalen voor de opdracht ?? erg bewerkelijk allemaal. ik heb vandaag de cachepagina gekopieerd naar Word en daar de overtollige text en foto's verwijderd. zo heb je toch de uitdraai bij je en heb je gelijk papier om als notitie papier te gebruiken !
no-name Geplaatst 3 februari 2011 Auteur Geplaatst 3 februari 2011 Precies, Zo had ik het ook al gedacht. Wel een cachebeschrijving mee. Nou ja, zo erg is dat ook weer niet. Maar het werkt iets minder vlot dan bij de 60. Misschien wordt het nog aangepast/verbeterd. Vriendelijk bedankt voor de reactie
Bloodwoosj Geplaatst 3 februari 2011 Geplaatst 3 februari 2011 ik heb vandaag de cachepagina gekopieerd naar Word en daar de overtollige text en foto's verwijderd. zo heb je toch de uitdraai bij je en heb je gelijk papier om als notitie papier te gebruiken ! Heb je al eens GC-Tour geprobeerd (add-on / plugin voor Firefox)? Je kunt zelf een tour van meerdere caches samenstellen waarbij als je dat wil iedere cache automatisch op een nieuwe pagina wordt geprint, al dan niet met gogle-maps kaartje, hoeft geen spoilerfoto's te knippen en plakken (want die pakt GC-Tour zelf mee), een klik op de overtollige of ongewenste foto's en ze zijn weg, teveel of overbodige tekst kun je ook deleten, tellers en andere plaatjes met een muisklik weg en als je dat wil een voorblad met kaart waar de caches die je op een bepaalde dag wil doen genummerd op staan. Zie GC-Tour Greetz Bloodwoosj.
Aanbevolen berichten