scrabber Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 Hallo, Ik wil een cache aanmaken maar kan het linkje van aanmelden niet vinden, de linkjes van hulp en tips e.d heb ik wel gevonden. Maar de link om een cache aan te vragen niet. wie helpt mij uit de brand?
de-fam Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 Hoi Scrabber. Probeer het hier eens klik Rechts boven zie je een linkje online form. daar vind je wat je zoekt.
Kopfdorf-Rangers Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 (bewerkt) Leuk dat je een cache gaat maken. Bij de pagina hide en seek kun je rechts een keuze menu vinden voor het maken van een cache. Er volgt dan een invulformulier waar je de hulptools al voor hebt gevonden. Hopelijk heb je hier wat aan. Succes. 30 januari 2011 bewerkt door Kopfdorf-Rangers
scrabber Geplaatst 30 januari 2011 Auteur Geplaatst 30 januari 2011 de-fam en Kopdorf Rangers hartelijk dank voor de snelle reactie. Dit is inderdaad het linkje waar ik tijden naar gezocht heb. draadje mag weer dicht. Mvg. Els
Aanbevolen berichten