Spring naar bijdragen

Wie Kent "boodod"?


schaafjes

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

op 4 oktober heeft een gebruiker (boodod) onze geocoin uit zijn eigen cache gehaald. Toen kregen we bericht van hem dat hij hem mee zou nemen naar het oosten (dat is de missie van de munt). Daarna hebben we niets meer vernomen. We hebben in totaal een keer of 6 contact met hem proberen te leggen via zijn profiel, maar hebben geen reactie gekregen. We hebben toen maar een note geschreven bij een van zijn caches, maar weer geen reactie. Behalve dan dat hij zijn eigen cache als "found' logde de dag daarna. We hebben in de mails aangegeven dat we graag iets terug zouden horen, al was het maar dat de munt verloren was gegaan. Ook dat kan gebeuren natuurlijk, maar helemaal niets.....

 

We hebben gekeken of hij wel eens met iemand samen cached (logjes nagelopen, gekeken naar anderen op dezelfde dag en dan kijken of die combinatie bij andere caches ook voorkomt), maar dat heeft geen resultaat opgeleverd.

 

Kortom: we weten het even niet meer. De munt ligt nu alweer bijna 4 maanden bij hem, hij heeft in de tussentijd wel andere TBs gedropped, maar onze munt dus niet, en hij reageert ook nergens op.

 

Weet iemand een andere manier om hem te benaderen? Misschien kent iemand hem? Er kan natuurlijk een hele valide reden zijn voor het 4 maanden vasthouden van een coin, maar wij zien hem even niet.

 

Alvast bedankt!

 

Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ken het team helaas niet, maar kan me je frustratie goed voorstellen. Een coin van mij heeft ook een keer een paar maanden bij iemand thuis gelegen die niet gereageerde op vriendelijke verzoeken per mail. Gelukkig heeft een oproepje op het forum toen wel geholpen en kon de coin daarna weer op pad.

Hopelijk volgt er bij jullie ook goed nieuws!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...