team wolfje Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 Hallo Allemaal Even een vraagje Welke zijn de meest extreme ingewikkelde technisch hoogstaande caches? Ik bedoel des met veel techiek erin Groetjes Wolfje
MacDD Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 Hallo Allemaal Even een vraagje Welke zijn de meest extreme ingewikkelde technisch hoogstaande caches? Ik bedoel des met veel techiek erin Groetjes Wolfje Top Mount Everest en er ligt er 1 op de bodem van de oceaan.
Gast JackHoe Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 (bewerkt) Deze (GC1BE91) lijkt mij wel een technisch hoogstandje, maar waarschijnlijk bedoel je iets meer berijkbaars voor de doorsnee cacher. Misschien bedoel je zo iets (GC1TN2X) , die zit op verschillende punten erg mooi in elkaar. 23 januari 2011 bewerkt door JackHoe
wirholt Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 (bewerkt) De meest technische die ik ben tegengekomen, was GCHGQZ. De camouflage was perfect. Veel meer kan ik er niet over zeggen, want dan verraad ik de clou, al zullen niet velen op dit forum hem gaan proberen. 23 januari 2011 bewerkt door wirholt
team wolfje Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Geplaatst 23 januari 2011 (bewerkt) Deze (GC1BE91) lijkt mij wel een technisch hoogstandje, maar waarschijnlijk bedoel je iets meer berijkbaars voor de doorsnee cacher. Hallo Ik bedoel iets met pijlzender,electriche toestanden enz enz \ We waren ooit op een mega event in de ardennen waarbij je bijvoorbeeld een cache met codeslot lag zonder batterij geen werkend slot of cache ardennen offensief met veldtelefoon en seinen enz Groetjes Wolfje 2 februari 2011 bewerkt door Wolfje
topzoekertje Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 Denk Vooruitcombineert aardig wat technieken. Neem je noodpakket maar mee !
Aanbevolen berichten