Spring naar bijdragen

Instellen Pq


TROL3007

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

hm, ik ben bang dat je dat niet echt gaat lukken. Je kunt een PQ niet begrenzen op zoiets als een landschaps kenmerk.

 

Wellicht dat er via GSAK wel iets mogelijk is.

 

Wat je zou kunnen doen is een centraal punt kiezen in het gebied dat je wil en vervolgens een cirkel met een bepaalde straal creeren, waar alles onder de Schelde invalt. In GSAK zou je deze PQ in een aparte database kunnen inlezen en dan vervolgens alle Belgische caches verwijderen. Dan ben je al een heel eind denk ik.

 

Edit: Tsja, als je ze in GSAK wil, ik denk dat je ze met een uurtje of 2 klikken allemaal handmatig hebt gedownload, ten minste, ik neem aan dat je de caches in Zeeuws Vlaanderen bedoeld. Mijn tip hierboven blijkt bij nader inzien niet echt bruikbaar denk ik.....

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat niet VOLGENS MIJ maar probeer eens de coordinaten van een punt in Frankrijk ongeveer 100 km ( denk ik ) midden onder de schelde te nemen dan krijg 100 km naar links-rechts onder en boven de caches dan stel je in alleen Nederland kijken wat er dan gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou denk ik in een dergelijk geval de kaart zodanig inzoomen (bijvoorbeeld 5 km) dat je een gewenst gebied (van Noord naar Zuid) in beeld krijgt en dan kiest voor PC maken. Door een paar van die kaartjes (van West naar Oost) te "kaderen" ben je denk ik vlot klaar.

Als voorbeeld: tik eens Terneuzen in, zet je afstand op 5 km en je hebt het eerste gebied te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een PQ aanmaakt die uitgaat van caches binnen een straal van 70 km ten opzichte van de coördinaat N 50048' 40" en O 003047' 00" en binnen Nederland, dan heb je alle caches binnen Zeeuws-Vlaanderen te pakken. Je pikt dan wel nog net een stukje van de zak van Zuid-Beveland mee, ten zuiden van de lijn Kerncentrale Borssele - Hoedekenskerke (een paar honderd meter ten noorden van de bebouwde kom).

Maar het aantal caches is daar beperkt.

 

Edit:Nou realiseer ik me net dat we het dan over het gebied ten zuiden van de WESTER-Schelde hebben. Dat is toch de bedoeling of telt de Oosterschelde ook mee?

bewerkt door Pocileh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...