Spring naar bijdragen

Oregan 550T Of De Dakota 20

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal.

Al enkele dagen zit ik te wikken en wegen welke gps te kopen. Ik kan de keus niet maken.

Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor geocaching.

Het gaat om de volgende 2:

Dakota 20 nieuw voor 232 euro

Oregan 550t 2de hands met nog 2 maanden garantie voor 320 euro.

Graag jullie persoonlijke keus plus motivatie zodat ik hopelijk een keus kan maken.

Bvd. voor jullie reactie.

Geplaatst

zou zowieso niet voor die 550t van 320 eurie gaan want een nieuwe kost maar een paar tientjes meer.

en waarom twijfel je tussen die 2 apparaten?

Geplaatst

Goedemiddag, ik ben zelf ook pas enkele maanden begonnen met geocachen en ben in het bezit van een Dakota 20 en ben er erg tevreden over! Hij is nauwkeurig, makkelijk in gebruik, niet te groot, ligt goed in de hand! Je kunt er zelfs papierloos mee cachen als je premium member bent en je dat wil. Echter kan ik je niets vertellen over de Andere GPS, mocht je vragen hebben hoor ik het graag. Trouwens de prijs die je ervoor moet betalen is niet teveel heb ik het idee voor een nieuwe, in de winkel is hij stukken duurder toch?! Vriendelijke groeten team yipdijck

Geplaatst

Ik zou ervoor kiezen om de 550 te nemen (de T heeft m.i. weinig toegevogde waarde) voor nog geen 300 euro nieuw.

Geplaatst

Ik zat van de zomer met hetzelfde dilemma. Heb vooral vanwege de compactheid en levensduur van de batterijen voor de Dakota gekozen. Ik gebruik ook wel eens de 450T van mijn schoonvader, maar heb daarbij nog geen spijt gehad van mijn Dakota, juist ook weer om die redenen. Het grotere scherm weegt daar voor mij niet tegenop, maar dat is een persoonlijke overweging.

Geplaatst

Ik heb een Dakota 10 en een Oregon 400.

De Oregon heeft een groter scherm en een betere resolutie.

Gewoon voor de oregon gaan.

MJMW

Den Helder

Geplaatst

Ik heb een Oregon 450 en een GPSMAP 62s.

Het grote nadeel van de Oregon 450 (en ook de Dakota) is het touchscreen dat ZEER breekbaar is.

Weet dat Garmin GEEN defecte touchscreens kan/wil herstellen en dit ook niet onder garantie valt.

Ze voorstellen om het defecte toestel om te ruilen voor nieuw waarop je €100 korting krijgt... :thumbdown:

Geef mij maar een GPSMAP 62s voor €305 !

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...