Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vorige week heb ik de nieuw aangeschafte GPSMAP 60CSx in gebruik genomen. Op zich een geweldig apparaat alleen was ik enigszins teleurgesteld toen ik merkte dat de kwaliteit van het beeld minder wordt als ik het apparaat heen en weer beweeg. Als ik het stil houdt is het beeld compact en vloeiend. Wanneer ik het heen en weer beweeg wordt het beeld streperig.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Geplaatst (bewerkt)

Ik gebruik al jaren een GPSMap 60Cx, maar dat wat jij beschrijft heb ik nog nooit gezien. Ik raad je aan om een beroep te doen op de garantie. Je zou ook nog eens kunnen vragen op het dit forum. Daar zijn wat meer ter zake kundige techneuten aanwezig.

bewerkt door Peetee
Geplaatst

Gebruik dezelfde Garmin gpsmap 60CSx sinds deze op de markt is gekomen en een streperig beeld of een ander mankement is me nog niet overkomen. Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, ook bij allerlei ruwe lange en onder barre weersomstandigheden trektochten over deze wereld. Er moet duidelijk iets mis zijn, dus ermee terug!! :thumbdown:

Sus6,

Meryl

Geplaatst

Net als de vorige 2 antwoorden heb ook ik iets dergelijks, als strepen op mijn beeldscherm bij bewegen, nog nooit meegemaakt. Ook ik gebruik mijn 60 CSx regelmatig onder slechte omstandigheden zoals: regen, wind, hitte en zoals de laatste paar keer strenge vorst. Maar mijn Garmin laat me onder al deze omstandigheden niet in de steek. Als ik jou was zou ik teruggaan want er is vast iets mis met jouw GPSer.

Succes!

Geplaatst (bewerkt)

Wij gebruiken al drie jaar de GPSmap 60 Cx, maar wij hebben nog nooit ergens last van gehad (afkloppen maar weer). :unsure:

Ik zou dus ook willen adviseren, duidelijk een garantiegevalletje dus terug naar de leverancier met dat apparaat! :boxing:

bewerkt door Garminkels
Geplaatst

Klinkt als een slechte verbinding tussen lintkabeltje van het display en de connenctor

valt hij binnen de garantie dan retour brengen.

Anders even openmaken en met een heel dun pennetje de lipjes van de connector

open wippen en de lintkabel er in drukken tot hij niet verder gaat

en dan de borging weer goed aan klikken.

Geplaatst

Hartelijk dank allemaal voor de reacties. Het heeft mijn idee dat er iets mis is met het apparaat ondersteund. Ik heb vanmorgen contact gehad met de leverancier en ik kan hem retour sturen. Ik heb besloten om bij een nieuwe aanschaf toch weer te gaan voor een GPSMAP 60 CSx omdat hij toch vaak goed beoordeeld wordt.

Geplaatst

Ik heb besloten om bij een nieuwe aanschaf toch weer te gaan voor een GPSMAP 60 CSx omdat hij toch vaak goed beoordeeld wordt.

Heel goed........er gaat niets boven een 60Csx...nou ja misschien iets met Garmin chirp voorbereiding? Hoewel dat vast niet hard gaat lopen, want wie legt er nu een Chirp van 20 dollar in het bos? Ik gok niet zo heel veel voorlopig.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...