boudewijn99nl Geplaatst 21 januari 2004 Geplaatst 21 januari 2004 Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Ik krijg op 19 januari een prive mail van iemand die mij weet te melden dat alle logs zijn verdwenen op: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...D-CA70C141E72B} Snap niet wat er aan de hand is. Zoals je onderaan de pagina kan zien is die last updated 1/5/2004 en last generated 1/18/2004. Is er op de 18e iets gebeurd of zo waar ik niet van afweet? Ik kreeg de mail de 19e en lees 'em nu pas.
Peetee Geplaatst 21 januari 2004 Geplaatst 21 januari 2004 alle logs zijn verdwenen Dit heb ik nog nooit gezien. Betekent dat ook, dat de cache niet meer in de tellingen voorkomt van diegenen die hem al eens gelogd hebben?
boudewijn99nl Geplaatst 21 januari 2004 Auteur Geplaatst 21 januari 2004 nou ik zie mijn notes mbt de cache nog wel in mijn lijstje staan. de persoon die mij mailde vroeg mij waarom ik de logs onzichtbaar had gemaakt. hij heeft zijn logs dus ook nog.
boudewijn99nl Geplaatst 21 januari 2004 Auteur Geplaatst 21 januari 2004 Geoman bedankt! Ik wacht rustig af en ga verder met het plannen van de films die ik wil zien op het filmfestival in rotterdam
Wilxlii Carrotte Geplaatst 21 januari 2004 Geplaatst 21 januari 2004 Ik heb even gekeken bij de Founds van Pyne en Albrt. Daar staat je cache nog bij! Hij telt bij hun dus mee.
boudewijn99nl Geplaatst 21 januari 2004 Auteur Geplaatst 21 januari 2004 Het is nog vreemder: Op .nl "nieuwste caches" selecteren en een aantal pagina's terug gaan tot 7 december toont bij mijn cache dat ie het laatst is gevonden op 28 december. De cache pagina zelf geeft aan dat ie nog nooit is gevonden.
ambtenaartje Geplaatst 21 januari 2004 Geplaatst 21 januari 2004 Snap niet wat er aan de hand is. Misschien is deze cache wel gewoon te moeilijk!
boudewijn99nl Geplaatst 22 januari 2004 Auteur Geplaatst 22 januari 2004 Bedankt Hawkeyes. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de oorzaak.
schatzoeker Geplaatst 27 januari 2004 Geplaatst 27 januari 2004 Het is al weer 5 dagen geleden dat op het laatste bericht is gerageerd. Dus doe ik het even. Het probleem dat hierboven schijnt te zijn opgelost heeft dat ook te maken met het volgende probleem. Ik heb Hawkeyes hierover reeds een mailtje gestuurd. Maar nog geen bericht terug ontvangen. De inhoud van het bericht: Hoi Ik ben een nieuwkomer. Heb me aangemeld met de naam "schatzoeker". Op 25 jan 2004 heb ik mijn eerste drie caches gedaan en gelogd. Deze zijn ook zichtbaar op mijn account pagina (My Cache page), maar ze zijn niet zichtbaar als je de laatste logs op vraagt van "schatzoeker". Ik heb deze tochten samen met Walking Eagle en Stapper gemaakt. Bij hen staan ze wel bij de laatste logs met hun naam. Walking Eagle heeft dit ook al vorige week kenbaar gemaakt. Bij hem zijn slechts een kleine 20 logs zichtbaar terwijl op zijn account pagina meer dan 50 geregistreerd staan. Is hier iets aan te doen, want we vinden het toch wel leuk als je de gegevens van iemand kunt opvragen en dat deze dan ook juist worden weergegeven. Ik hoop dat ik bij jouw aan het goede adres ben en anders hoor ik het wel. Groetjes Schatzoeker Hebben meer mensen hier last van??
Peetee Geplaatst 27 januari 2004 Geplaatst 27 januari 2004 1. Op 25 jan 2004 heb ik mijn eerste drie caches gedaan en gelogd. Deze zijn ook zichtbaar op mijn account pagina (My Cache page), maar ze zijn niet zichtbaar als je de laatste logs op vraagt van "schatzoeker". ..... 2. Walking Eagle heeft dit ook al vorige week kenbaar gemaakt. Bij hem zijn slechts een kleine 20 logs zichtbaar terwijl op zijn account pagina meer dan 50 geregistreerd staan. 1. Als ik jouw lijstje opvraag zie ik dat je 2 caches gelogd hebt, t.w. "Durch das Wilde Kurdistan" en "Schatten der Vergangenheit-Shadows of the past" 2. Als ik de gegevens van Walking Eagle opvraag zie ik inderdaad een lijst met 52 gevonden caches. Het enige wat me mis lijkt, is dat ik bij jouw gegevens 2 gelogde caches zie i.p.v. drie.
schatzoeker Geplaatst 27 januari 2004 Geplaatst 27 januari 2004 Peetee, Van de 3 hebben we er twee gevonden. De 3e Rur Cache heb ik gelogd met "Didn't found" Ik heb net nog eens via geocachers ranglijst de optie "laatste logs van......" en "schatzoeker' ingevuld en ik krijg de volgende melding: Naam: schatzoeker found not found note placed Er zijn geen logs van schatzoeker gevonden. Toevoeging: Als ik de linkjes in jouw berichtje volg zie ik inderdaad dat de gevonden logs er zijn. Ik wist niet dat ik deze lijst zo kon opvragen, maar waarom dan niet via de bovenomschreven manier???
Peetee Geplaatst 27 januari 2004 Geplaatst 27 januari 2004 Sorry, maar ik zie nu dat je dit rijtje niet bedoelt, maar de statistieken van de .nl-site. Want daarin missen inderdaad de door jou gemelde caches. Ik keek dus op de .com-lijst i.p.v. bij de .nl-statistieken. Daarover zou ik even een mailtje sturen naar Albrt. Die heeft het script voor de statistieken volgens mij geschreven. Update : ik zie dat albrt momenteel meeleest.
albrt Geplaatst 27 januari 2004 Geplaatst 27 januari 2004 Voor Walking Eagle kan ik de logs eenvoudig toevoegen (komen waarschijnlijk morgenavond in de lijst). Voor schatzoeker is het helaas niet zo simpel. De logs en statistieken zijn speciaal voor Nederland opgezet. Daarom worden alle logs voor Nederlandse caches ingelezen. Daarnaast worden ook de logs van "Nederlanders" voor buitenlandse caches ingelezen. Het probleem: Hoe weet ik of iemand "Nederlander" is??? Dat kan ik niet zien. Daarom hanteer ik de regel dat alleen personen die minstens 10 logs voor Nederlandse caches in de lijst hebben staan "Nederlander" zijn. Het gaat dus eigenlijk niet om je nationaliteit, maar om je activiteit binnen Nederland. Bij Walking Eagle zie je dan ook dat er eerst 10 Nederlandse logs in zijn lijst staan, en daarna pas buitenlandse. Aangezien schatzoeker nog helemaal geen Nederlandse caches heeft gelogd, worden zijn logs momenteel nog niet opgenomen in de lijst. De 3 waar het nu om gaat kan ik wel toevoegen, maar als je daarna weer in Duitsland gaat cachen, worden je logs weer niet opgenomen. Het makkelijkste is als je even wacht tot je 10 Nederlandse caches hebt gevonden. Als je me daarna mailt, zet ik de ontbrekende buitenlandse logs erbij. Groeten, Albert
schatzoeker Geplaatst 28 januari 2004 Geplaatst 28 januari 2004 Albert Bedankt voor het antwoord. Ik weet natuurlijk niet of de komende logs inderdaad Nederlandse, Duitse of Belgische zullen zijn. Aangezien ik in Zuid Limburg dicht bij de Duitse grens woon, kan het dus wel eens wisselen. Maar de reden is duidelijk en ik zal je mailen als ik 10 Nederlandse logs op mijn naam heb staan, want ik vindt het toch wel leuk als ze allemaal in de loglijst komen te staan. Daarbij vind ik de Nederlandse loglijst mooier / overzichtelijker dan de Amerikaanse. Maar dat zal dan wel persoonlijk zijn! Groetjes Schatzoeker Wil
Aanbevolen berichten