Spring naar bijdragen

PDA en wat nog meer?


GeoTeeth

Aanbevolen berichten

Binnenkort krijg ik een HP iPAQ h1930 Pocket PC. Natuurlijk heb ik die voor mijn werk nodig, maar het lijkt me ook erg handig om met deze PDA makkelijk naar de startplek van een cache te rijden. Echter waarschijnlijk heb ik meer nodig dan alleen een PDA. Maar wat dan?:rolleyes:

Daarbij denk ik dan zelf aan specifieke software, maar zou niet goed weten welke.

Lees wel eens iets over TomTom, Navman en ANWB maar krijg daarbij nog geen goed beeld.

En past die software op bovengenoemde PDA en welke is de betere (voorzover je van een betere kunt spreken)?.

 

Dan heb ik waarschijnlijk ook nog een antenne nodig? Is dat juist?

Kortom een paar vragen waar ik graag antwoord op zou hebben.

O ja, als je ook nog wat prijzen weet van het een en ander dan zou je me daarmee ook een plezier doen?

alvast bedankt,

GeoTeeth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het probleem bij de 19XX serie is dat deze "volgens mij" geen serieleport meer heeft.

De 1930 heeft ook geen bluetooth, dus de enige manier om met een ander apperaat te communiseren is via de SD I/O poort.

 

Hier in zou een GPS module passen, maar die worden nog niet verkocht.

Of een Serieleport, maar die bestaan niet.

 

Bij andere PPC heb je wel een serieleport, en op die manier kan je de PPC aan je Sportrack Pro knopen.

Of met behulp van een CF GPS en de CF-port.

Helaas ontbreken deze optie bij jouw model.

 

Had je nu de 1940 dan had je via bluetooth met een bluetooth GPS kunnen babelen.

Dan had je een SD geheugenkaart kunnen kopen van 64 MB a 27 euro, en daar de kaart van de BeNeLux op kunnen zetten.

Van Tomtom Navigator 2 natuurlijk voor 169 euro.

En dan had je een nieuwe Bluetooth GPS moeten kopen, die zijn er in vele prijs klasen.

 

Ik zou aan de baas vragen of je geen 2210 mag, is maar 250 euro duurder. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een pakket gekocht: iPaq 2210 + Bleu tooth en + Tom Tom 2 volledige set met Benelux.

 

€669,- via Alternate.

Goeie deal ===> als ik jou was zou ik maar gauw je werkgever ompraten en/of er zelf wat bijleggen!

 

Mn. deBruine Beren site zal je veel info verschaffen over verdere mogelijkheden en stappen.

 

Succes,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...