irisisleuk Geplaatst 14 januari 2011 Geplaatst 14 januari 2011 Ik zou wel punten willen voor ieder discover log. En dan extra bonuspunten voor "digitaal discoveren", want dat kan kennelijk tegenwoordig ook. Reeds 3 geocachers discoverden de coin niet op basis van hem fysiek gezien te hebben, maar op basis van het krijgen van de tracking info etc. per mail van een andere geocacher. Alleen cache coördinaten onderling uitwisselen blijkt niet genoeg, deze coin is zo interessant dat ze hem zelfs willen discoveren zonder ooit in handen gehad te hebben ...
Heracross Geplaatst 14 januari 2011 Geplaatst 14 januari 2011 Volgens mij Marickenland Volgens mij ook
De Wijngemachtigde Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Geplaatst 14 januari 2011 (bewerkt) Ik zou wel punten willen voor ieder discover log. En dan extra bonuspunten voor "digitaal discoveren", want dat kan kennelijk tegenwoordig ook. Reeds 3 geocachers discoverden de coin niet op basis van hem fysiek gezien te hebben, maar op basis van het krijgen van de tracking info etc. per mail van een andere geocacher. Alleen cache coördinaten onderling uitwisselen blijkt niet genoeg, deze coin is zo interessant dat ze hem zelfs willen discoveren zonder ooit in handen gehad te hebben ... Ik ben er nog steeds niet uit of het feit dat aan de irisisleuk coin een coordinaat van een cache hangt, de coin nu langzamer laat reizen of juist sneller door Nederland laat gaan... Echter, helaas geen punten voor discover logs. 14 januari 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Geplaatst 15 januari 2011 Vandaag van Team van Druten een ongeactiveerde Vincent van Gogh geocoin ontvangen voor de prijzenpot. Onwijs bedankt voor deze gulle gift!
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Geplaatst 15 januari 2011 Onder de verplaatsende geocachers in januari (inmiddels al >150 verplaatsingen) zal een Portucale geocoin worden verloot. Ik verwacht de loting op 3 februari te doen (beetje respijt voor late loggers), en het resultaat vervolgens hier bekend te maken.
Yipdijck Geplaatst 15 januari 2011 Geplaatst 15 januari 2011 Klinkt leuk!! Succes allemaal met de race!!!
De Wijngemachtigde Geplaatst 17 januari 2011 Auteur Geplaatst 17 januari 2011 (bewerkt) Zojuist bericht gekregen van Team Van Stoffelen, zij doneren de volgende berg aan prijzen voor de prijzenpot: 5x Nomad Netherlands Geocoin plus 5x Geocoin Travel Buddy Twee Magnetic Electrical Utility Plate Geocaches 1 x Haec Libertatis Ergo Geocoin XLE foggy gold/antique silver 1 x Haec Libertatis Ergo Geocoin XLE antique bronze/silver en 1 set van 5 non-trackable samples van geocoins ontworpen door Van Stoffelen Sr. Krijg er een kleur van, wat een vrijgevigheid. Hiermee kan ik de verdeling van de prijzenpot gaan uitbreiden. Let op...vooral de set van 5 non-trackable samples zijn bijzonder, weliswaar niet trackable maar helemaal uniek. Hulde en 17 januari 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
De Wijngemachtigde Geplaatst 19 januari 2011 Auteur Geplaatst 19 januari 2011 (bewerkt) Vanwege de goed gevulde prijzenpot kan ik meedelen dat ik in elk geval de volgende prijzen kan gaan uitdelen in 2011: 12 Provinciën Geocoinrace 2011 Hoofdprijs, 2e t/m 10e prijs Kilometerstand over heel 2011 Hoofdprijs, 2e t/m 10e prijs Pechvogelprijs (de fles wijn) Algemene deelnemersprijs (de Magellan GPSr) Fotowedstrijd Hoofdprijs, 2e en 3e prijs Maandprijzen Januari t/m December: 3 [was 2] prijzen per maand, verloot onder coinverplaatsers 21 januari 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
Zwervende Uil Geplaatst 19 januari 2011 Geplaatst 19 januari 2011 (bewerkt) Wat een verademing, een organisator van de race, die ons doorlopend op de hoogte houdt van de laatste stand van zaken. Niets dan lof, De Wijngemachtigde!!! 19 januari 2011 bewerkt door Zwervende Uil 2
GeoVlinder Geplaatst 19 januari 2011 Geplaatst 19 januari 2011 Als je dan geen wijn lust, is het een dubbele pechvogelprijs.
De Wijngemachtigde Geplaatst 21 januari 2011 Auteur Geplaatst 21 januari 2011 Inmiddels kan ik melden dat het voor verplaatsers nog interessanter wordt. Ik kan nl elke maand in 2011 wel 3 prijzen verloten. Per maand is dat: - Een ongeactiveerde geocoin (verschilt per maand, in januari is dat de Portucale coin) - Een ongeactiveerde Nomad Netherlands Geocoin + een Geocoin Travel Buddy - Een non-trackable sample van een geocoin ontworpen door Van Stoffelen Sr. (welk sample? dat blijft een verrassing!)
De Wijngemachtigde Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Geplaatst 23 januari 2011 (bewerkt) Iemand merkte op dat gc.com deze dagen niet erg consequent is met het doorgeven van emails (notifications) als er een coin retrieved of gedropt wordt, of als er een note wordt geplaatst. Het kan dus zijn dat ik sommige verplaatsingen niet direct zie, want ik ben vrij afhankelijk van die notifications via de watchlist om de stand enigszins snel op orde te hebben (het is meestal 's avonds dat ik de notifications langs ga). Heb je het idee dat ik een verplaatsing helemaal over het hoofd zie (volgende ochtend nog steeds geen verandering op de racesite, check even het tijdstip van de laatste bijwerking), meld het dan even. Bedankt. 23 januari 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde 1
siemp Geplaatst 25 januari 2011 Geplaatst 25 januari 2011 Wow kijk je ff niet en doet het forum het weer. Mooi. De race loopt voorspoedig Sta ik ook nog 6de. Groet Siemp
De Wijngemachtigde Geplaatst 25 januari 2011 Auteur Geplaatst 25 januari 2011 Wow kijk je ff niet en doet het forum het weer. Mooi. De race loopt voorspoedig Sta ik ook nog 6de. 7e...
Aanbevolen berichten