P.Peijs Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Wie kan mij adviseren in een goed Garmin GPS apparaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 (bewerkt) Een GPSmap 62s (€325) 17 november 2010 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeebanket Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Je vraagt wie je kan adviseren. ik denk dat iedereen die een gps heeft dat kan. Maar dat bedoel je vast niet. Waarschijnlijk wil je weten welk Garmin gps een goede keuze is. En dat hangt weer af van wat jij er mee wilt gaan doen. Welke eisen,wensen heb je. Wil je kaarten in je scherm zien of is een kompaspijl voldoende? Wil je een drie-assig kompas? Wil je een combinatie van fietsen/wandelen/geocachen? Wil je een nieuwe of een gebruikte? Mag hij duur zijn of moet hij goedkoop zijn? Wil je cachebeschrijvingen in je gps kunnen laden? Wil je kunnen projecteren? Kortom, laat weten wat je van je toekomstige gps'r verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 17 november 2010 Share Geplaatst 17 november 2010 Hier nog een topic over wat je met je GPS zou willen of moeten kunnen. Misschien helpt het bij het bepalen van de keuze. link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mueko Team Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Wie kan mij adviseren in een goed Garmin GPS apparaat? Wat wil er mee en waarvoor wil je het gebruiken? Ik ben tevreden met mijn Oregon 450. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdysaster Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 ....en wat wil je er aan uitgeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden