Spring naar bijdragen

Nieuwe Site


GeoGerard

Aanbevolen berichten

Ik licht even een klein tipje van de sluier.

Ben gevraagd als webmaster voor een nieuwe internationale geocaching site.

Mag de grafische layout gaan ontwikkelen en de website gaan bijhouden.

Ik heb er zin in, want het biedt mij de kans om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ligt (licht) even een klein tipje van de sluier.

Ben gevraagd als webmaster voor een nieuwe internationale geocaching site.

Mag de grafische layout gaan ontwikkelen en de website gaan bijhouden.

Ik heb er zin in, want het bied (biedt) mij de kans om mijn vaardigheden verder te ontwikkelen.  :(

Ontwikkel je dan ook nog wat vaardigheden op spellingsgebied? :D

Lijkt me nodig als je teksten maakt die door velen gelezen zullen worden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm hebbuh se daarvoor geeneensniet de spellingskontrole voor uitgefonduh niet?

 

k dagt dat je mag skrijfuh wa je wul en hoe je wul. Of ut nu fooneeties is of nie. So lang ik nog briefuh ontvangt met skrijfvautuh van sekretarezzen dan maakt ik me der neit sow druk om ooh.

 

ksal de heeren admins en moddereters vraguh of se de forumregels willuh veranderuh door derin op te nemuh dat foutloos spellen een verijzte iz op de forums

Vautuh worduh in den gevolge met ***** gewizzt en sow.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :DIndien ik rijk wilde worden zou ik een scabreus boek schrijven en er daarna onder een schuilnaam uit alle macht tegen te keer gaan.

010683.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik licht even een klein tipje van de sluier.

Lekker belangrijk. Nu wil je natuurlijk dat we gaan vragen "welke site gerard?"

 

IK WIL HET NIET WETEN :(

 

Ga ergens anders spammen!! Ik wil je geknutsel niet zien.

Voor iemand die nog maar net op het forum komt kijken vind ik dat je al aardig persoonlijk wordt en doet alsof je een modereter bent. Op de man spelen doen we ook niet hier.

 

Dacht dat een mededeling dat iemand gevraagd is als webmaster van een geocachingsite hier best in de rubriek mededelingen en polls, kan en mag komen melden.

 

Ik vraag me af wat jij onder Spam verstaat.

 

Ik zit persoonlijk niet op hatemail van een forummember te wachten en eerlijk gezegd al helemaal niet van een nieuweling. Als je niet weet hoe jij je hier gedragen moet dan verwijs ik je even naar de forumregels.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D [bij gebrek aan personeel werken hier mensen; wees er zuinig op, ze zijn zeldzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iemand die nog maar net op het forum komt kijken ...

Kruimel, dat weet jij helemaal niet. Het kan maar zo een undercover zijn... Weet je de geruchten nog over Geopatra, nou, je weet het maar noooooit. Het kan toch maar zo een heeeele bekende van ons zijn. Misschien is het Gerard zelf ;)

Kan best. :(

En als het zo is dan luistert er eindelijk iemand naar Kruimel. :D

kijk maar naar zijn onderschrift van 19:56:34

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iemand die nog maar net op het forum komt kijken vind ik dat je al aardig persoonlijk wordt en doet alsof je een modereter bent. Op de man spelen doen we ook niet hier.

 

Dacht dat een mededeling dat iemand gevraagd is als webmaster van een geocachingsite hier best in de rubriek mededelingen en polls, kan en mag komen melden.

Wat is het toch fijn dat er mensen zijn die verwoorden wat je zelf wilt zeggen :(

Dank Kruimel ;)

 

Voor iemand die nog maar net op het forum komt kijken ...

Kruimel, dat weet jij helemaal niet. Het kan maar zo een undercover zijn... Weet je de geruchten nog over Geopatra, nou, je weet het maar noooooit. Het kan toch maar zo een heeeele bekende van ons zijn. Misschien is het Gerard zelf ;)

 

@ HH. Onderkoffer OK, maar Gerard zelf, dat geloof ik niet ;)

 

@ Gerard. Ik ben geïnteresseerd.

 

Ruud :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm hebbuh se daarvoor geeneensniet de spellingskontrole voor uitgefonduh niet?

 

k dagt dat je mag skrijfuh wa je wul en hoe je wul. Of ut nu fooneeties is of nie. So lang ik nog briefuh ontvangt met skrijfvautuh van sekretarezzen dan maakt ik me der neit sow druk om ooh.

 

ksal de heeren admins en moddereters vraguh of se de forumregels willuh veranderuh door derin op te nemuh dat foutloos spellen een verijzte iz op de forums

Vautuh worduh in den gevolge met ***** gewizzt en sow.

't is toch wat met die Drenten. Weer verkeerd begrepen en gaan ze nog in dialect antwoorden ook! :huh:

Ik zal het even uitleggen: hoe je hier op het forum wilt schrijven, mag je van mij zelf weten. Je moet je er thuis voelen, dus mag je bergen spellingsfouten maken. Maar Geogerard meldt, dat ie webmaster wordt met mogelijkheden om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen. Omdat ik denk dat ie in zijn nieuwe hoedanigheid veel zal moeten communiceren, dacht ik dat het geen kwaad kon dan daro wat beter te spellen dan ie hiero doet en ik gaf en passant even wat voorbeeldjes. Hij heeft me nog bedankt en gauw de foutjes verbeterd, wat voor mij niet hoefde.

Samengevat: Het gaat mij om daro en niet om hiero en het is goed bedoeld richting Geogerard. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik doe niet aan undercover.

Vind het eigenaardig om te zien, dat als ik iets neutraals mededeel, er meteen een agressieve reactie op komt.

Maar goed, het wordt dus een internationale site vergelijkbaar met GC.com en ik hou de URL maar geheim om nog meer ellende op dit forum te voorkomen. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar natuurlijk vrienden ;) Onder de koffer of niet, ik wil niet paranoia worden en als ik zie dat iemand 2 berichtjes heeft gepost dan is dat voor mij gewoon een nieuweling. tenminste in het schrijven. Als lurker kan hij of zij wel langer aanwezig zijn maar dat geeft nog net het recht om zo te reageren. En als Gerard het doet, wat ik niet geloof, dan heb ik nog wel tabletjes voor hem ....

En al iemand anders onder een "onder de koffernaam" zo schrijft, bewijst hij daarmee al zijn ongelijk en heeft daarbij ook een steekje los. Toch? :huh:

 

Genoeg erover gezegd nu.

 

En Barny, niet alles zo scherp lezen :no:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Ik zou een zelfhulpgroep willen oprichten voor mensen met fobieën, maar ik durf niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samengevat: Het gaat mij om daro en niet om hiero en het is goed bedoeld richting Geogerard.  :no:

hehehe en ik weet hoe en wanneer jij gaat happen.

 

Ach, ik denk dat er maar bitter weinig mensen zijn die tegenwoordig nog foutloos schrijven. En anders klopt er grammaticaal al geen zak meer van. Evenals een gebrek of overvloed van interpuncties.

Ik heb zelf altijd de neiging om te lange zinnen te gebruiken die teveel afgebroken worden door een komma met de kans te weinig de stam plus Tee gedoe te gebruiken.

Het Drentsche is geen onderscheid te kunnen maken tussen "de" en "het".

Daar ben ik ook zo goed als blind voor. Ik weet het soms, maar horen of zien doe ik het niet...

 

GRTZ

 

Kruimeldief :huh: Een van de mooiste dingen in het leven is: parkeren bij een meter op de tijd van een ander!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...