Spring naar bijdragen

parkeer coordinaat


mc gregor

Aanbevolen berichten

Bij de meeste van mijn caches zul je vergeefs zoeken naar een parkeercoordinaat.

Dit doe ik doelbewust!

 

Voor mij is het zoeken naar een geschikte parkeerplaats onderdeel van het zoeken naar de cache. :P

 

Daarnaast wil ik nogal eens een aantal caches vlak bij elkaar leggen. Als ik dan het parkeercoordinaat gebruik krijg je dus meerdere caches met hetzelfde coordinaat erboven. Als dat al kan zie je maar 1 bolletje op de kaart en benadeel ik de cache die geen bolletje kreeg. In dat soort gevallen zoek ik naar een middel om de coordinaten zodanig te maken dat ze als verschillende caches herkenbaar zijn op de kaart. Desnoods dmv. een virtueel coordinaat. :yes:

 

Tenslotte:die enkele keer dat ik wel een parkeerplaats aangaf, moest ik bij de helft van de bezoekers constateren dat ze zich er toch niets van aantrokken. Doe ik zelf overigens ook vaak niet.

 

Als er een station in de buurt is zet ik dat wel in de tekst, maar zonder coordinaat, en zeker niet erboven. Maar wellicht is het wel een aardig idee dat ik eens een serietje rond dat thema maak: stationscaches of zo.

 

NB: wat is voor cachers die van de trein gebruik maken een acceptabele afstand vanaf het station?

Ik zou dan eventueel een lijstje kunnen maken met de caches van mij die ervoor in aanmerking komen. Drie/vier heb ik er sowieso vanaf station 's-Hertogenbosch oost!! En vanaf centraal is er zeker een: vBtB! :rolleyes:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als er een station in de buurt is zet ik dat wel in de tekst, maar zonder coordinaat, en zeker niet erboven. Maar wellicht is het wel een aardig idee dat ik eens een serietje rond dat thema maak: stationscaches of zo.

 

NB: wat is voor cachers die van de trein gebruik maken een acceptabele afstand vanaf het station?

Ik zou dan eventueel een lijstje kunnen maken met de caches van mij die ervoor in aanmerking komen. Drie/vier heb ik er sowieso vanaf station 's-Hertogenbosch oost!! :rolleyes:

 

Geopatra.

:yes::P:thumbup: Ik zag het al, was laatst bezig met het uitzetten van een volgende tocht in de buurt van Den Bosch en Rosmalen, een lijstje zou erg handig zijn, maar dat kan ik zelf ook.

 

Afstand: dat ligt er een beetje aan. Wij cachen heel veel met de trein en/of bus. Soms lopen we vanaf een station dan is hemelsbreed ongeveer 3 km acceptabel, hangt er ook vanaf of het een multi van enkele kilometer is die volgt of een hit-and-run. Gaan we met de fiets in de trein dan proberen we altijd een hele ronde in de buurt van het station te maken langs een aantal caches. Hebben we bij Den Bosch ook gedaan, maar toen waren het er nog wat minder dan nu.

Coordinaten van een station hoef je er wat mij betreft ook echt niet bij te geven, nogmaals, ik waardeer het altijd wel als er vermeld wordt dat de mogelijkheden er zijn.

 

Alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...