FamGrit Geplaatst 4 november 2010 Geplaatst 4 november 2010 Ik ben op zoek naar software waarmee ik screendumps van mijn eTrex H kan verkrijgen, om te verwerken in documentatie. Ik gebruik al xImage voor plaatjes vanaf mijn eTrex Vista Hcx, maar deze software kan de eTrex H niet vinden. De eTrex H is via een USB - Serieel conector en de standaard Garmin Serieel - eTrex H kabel aan de PC verbonden. Weet iemand welke softare hier voor wel geschikt is.
thex Geplaatst 4 november 2010 Geplaatst 4 november 2010 Screenshots The Vista HCx is compatible with xImage, which allows you to grab screen images, including those in this article Zie Klik Is je USB driver wel goed geinstalleerd ?
StefandD Geplaatst 4 november 2010 Geplaatst 4 november 2010 Bij de downloadpagina van xImage staat de eTrex H niet bij de compatible apparaten. Bovendien meen ik me te herinneren dat het programma alleen werkt bij Garmins met kleurenscherm. En voor zover ik weet bestaat er geen ander programma om screenshots van Garmin toestellen te nemen (maar zoveel verstand heb ik er niet van). Ik ken de H verder niet, maar kan je zo'n scherm misschien in in je HCx dupliceren en daar de screenshot van nemen en deze dat zwart-wit maken?
thex Geplaatst 4 november 2010 Geplaatst 4 november 2010 (bewerkt) Het lijkt erop dat de pagina's van Garmin niet op orde zijn, want de MAP62 staat er ook niet tussen. "xImage software version 2.3 as of March 23, 2005" 4 november 2010 bewerkt door thex
deBruineBeren Geplaatst 4 november 2010 Geplaatst 4 november 2010 Of dat met de eTrex H ook kan weet ik niet, als ik op de site van Garmin kijk lijkt het er op van niet. Maar probeer het eens met een ouder versie van xImage die kan je hier downloaden : http://www.gawisp.com/perry/ En let op dat je de interface van de eTrex H op "Garmin" hebt staan.
deBruineBeren Geplaatst 4 november 2010 Geplaatst 4 november 2010 (bewerkt) Met G7ToWin kan je ook schermafdrukken van een GPS maken. http://www.gpsinformation.org/ronh/g7towin.htm 4 november 2010 bewerkt door deBruineBeren
FamGrit Geplaatst 5 november 2010 Auteur Geplaatst 5 november 2010 Allen bedankt voor de tips. Met g7towin gaat het prima, ik kan de schermen nu goed binnenhalen.
Aanbevolen berichten