Spring naar bijdragen

Screen Importeren Als Plaatje Vanaf Etrex H

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben op zoek naar software waarmee ik screendumps van mijn eTrex H kan verkrijgen, om te verwerken in documentatie.

Ik gebruik al xImage voor plaatjes vanaf mijn eTrex Vista Hcx, maar deze software kan de eTrex H niet vinden. De eTrex H is via een USB - Serieel conector en de standaard Garmin Serieel - eTrex H kabel aan de PC verbonden.

Weet iemand welke softare hier voor wel geschikt is.

Geplaatst

Screenshots

The Vista HCx is compatible with xImage, which allows you to grab screen images, including those in this article

Zie Klik

Is je USB driver wel goed geinstalleerd ?

Geplaatst

Bij de downloadpagina van xImage staat de eTrex H niet bij de compatible apparaten.

Bovendien meen ik me te herinneren dat het programma alleen werkt bij Garmins met kleurenscherm.

En voor zover ik weet bestaat er geen ander programma om screenshots van Garmin toestellen te nemen (maar zoveel verstand heb ik er niet van).

Ik ken de H verder niet, maar kan je zo'n scherm misschien in in je HCx dupliceren en daar de screenshot van nemen en deze dat zwart-wit maken?

Geplaatst (bewerkt)

Het lijkt erop dat de pagina's van Garmin niet op orde zijn, want de MAP62 staat er ook niet tussen.

"xImage software version 2.3

as of March 23, 2005"

bewerkt door thex
Geplaatst

Allen bedankt voor de tips. Met g7towin gaat het prima, ik kan de schermen nu goed binnenhalen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...