team nessa Geplaatst 24 oktober 2010 Geplaatst 24 oktober 2010 Is er een macro die de ontbrekenden plaatsnamen in kan vullen? Alles nu handmatig gedaan, maar als we de founds pq laden worden er weer allemaal caches met de plaats "nill" geladen.
topzoekertje Geplaatst 24 oktober 2010 Geplaatst 24 oktober 2010 Bij mij geen missende plaatsnamen, maar misschien heb ik geluk dat ik de betreffende caches niet gevonden heb. Eventueel zou je corrected coordinates kunnen invoeren dat wel de goed plaats oplevert. Deze coördinaten worden bij mij niet overschreven als ik de nieuwe my founds query laad.
GeoFlowers Geplaatst 24 oktober 2010 Geplaatst 24 oktober 2010 Op onze site staat zo'n macro kijk Hier. Als je de found PQ draait zet dan wel in het GSAK venster "load GPX/LOC/ZIP File" in het veld "County update" YB en in het veld "State Update" SBA. Daardoor worden de counties en state gegevens weer ingevuld.
hesselannema Geplaatst 25 oktober 2010 Geplaatst 25 oktober 2010 Eventuweel met een global replace alle velden met "nill" leeg laten maken (vervangen door "") Door deze actie word het betreffende veld als leeg gedetecteerd (wat bij nill niet het geval is)en op nieuw gevuld met de juiste waarden. Bij de eerst volgende pq.
StefandD Geplaatst 25 oktober 2010 Geplaatst 25 oktober 2010 De macro CountryStateCounty (te vinden in de GSAK Macro Index) vult alle 3 velden (land, provincie, gemeente) netjes in zonder dat je nieuwe pq's of iets dergelijks hoeft te laden.
team nessa Geplaatst 25 oktober 2010 Auteur Geplaatst 25 oktober 2010 (bewerkt) Heel vreemd, de Country/State/County macro hadden we al, maar die deed zijn werk niet goed. Nu toch weer eens laten runnen en zoals het lijkt werkt het weer. De buitenlandse caches worden niet meegenomen, maar dat lijkt me logisch. Wat wel opvalt is dat kabouter Bob niet wordt gedaan en dit is toch wel een Nederlandse cache. 25 oktober 2010 bewerkt door team nessa
topzoekertje Geplaatst 25 oktober 2010 Geplaatst 25 oktober 2010 Wat wel opvalt is dat kabouter Bob niet wordt gedaan en dit is toch wel een Nederlandse cache. De cachecoördinaten van Kabouter Bob liggen midden in zee. Daar helpt het als je corrected coördinates op geeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden