Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Is er een macro die de ontbrekenden plaatsnamen in kan vullen?

Alles nu handmatig gedaan, maar als we de founds pq laden worden er weer allemaal caches met de plaats "nill" geladen.

ReizenReizen

Geplaatst

Bij mij geen missende plaatsnamen, maar misschien heb ik geluk dat ik de betreffende caches niet gevonden heb. Eventueel zou je corrected coordinates kunnen invoeren dat wel de goed plaats oplevert. Deze coördinaten worden bij mij niet overschreven als ik de nieuwe my founds query laad.

Geplaatst

Op onze site staat zo'n macro kijk Hier.

Als je de found PQ draait zet dan wel in het GSAK venster "load GPX/LOC/ZIP File" in het veld "County update" YB en in het veld "State Update" SBA. Daardoor worden de counties en state gegevens weer ingevuld.

Geplaatst

Eventuweel met een global replace alle velden met "nill" leeg laten maken (vervangen door "") Door deze actie word het betreffende veld als leeg gedetecteerd (wat bij nill niet het geval is)en op nieuw gevuld met de juiste waarden. Bij de eerst volgende pq.

Geplaatst

De macro CountryStateCounty (te vinden in de GSAK Macro Index) vult alle 3 velden (land, provincie, gemeente) netjes in zonder dat je nieuwe pq's of iets dergelijks hoeft te laden.

Geplaatst (bewerkt)

Heel vreemd, de Country/State/County macro hadden we al, maar die deed zijn werk niet goed.

Nu toch weer eens laten runnen en zoals het lijkt werkt het weer.

De buitenlandse caches worden niet meegenomen, maar dat lijkt me logisch.

Wat wel opvalt is dat kabouter Bob niet wordt gedaan en dit is toch wel een Nederlandse cache.

bewerkt door team nessa
Geplaatst

Wat wel opvalt is dat kabouter Bob niet wordt gedaan en dit is toch wel een Nederlandse cache.

De cachecoördinaten van Kabouter Bob liggen midden in zee. Daar helpt het als je corrected coördinates op geeft.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...