Spring naar bijdragen

Travelbug


JisJerMaFal

Aanbevolen berichten

Ook wij zijn aangestoken met het Geo virus. Nu hebben we een travelbug in een stach verstopt en deze is door een andere cacher eruit gehaald, dus nu hopen dat deze snel geplaatst wordt. Nu zijn we al meer dan 3 weken verder en de travelbug is nog steeds niet in andere cach geplaatst, terwijl het team die de bug in bezit heeft wel elders is geweest.

Nu heb ik ze al een mailtje gestuurd met de vraag of ze de bug willen droppen maar krijg er geen reactie op.

 

Nu is bij mij bekend dat er maximaal 2 weken tussen de tijd van retrieven en droppen mag zitten.

 

Hoe moet ik nu verder handelen?

 

Gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hoihoi

 

welkom bij de club.

Zover ik weet(maar ik ben ook relatief nieuw) is er geen maximale tijd maar wel een richtlijn en dat is rond de drie weken.

Maar het kan natuurlijk zijn dat iemand er even niet aantoe komt of een aantal tb's heeft en die niet allemaal opdezelfde plek wil droppen.

Ik heb gemerkt dat geochachen een wereld was geduld is. Dit geld voor het chachen zelf maar ook voor dit soort zaken.

 

dus wacht rustig af het komt vanzelf goed

 

groetjes

marlies

team ijsbeer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is wel een richtlijn van enkele weken, maar het helemaal niet uitzonderlijk als dat een paar maanden wordt.

Er zijn mensen die alleen in hun vakantie geocachen en tussendoor de travelbugs bewaren.

Er zijn mensen die een TB in de voering van hun rugzak krijgen en hem pas weer na een jaar ontdekken.

Er zijn mensen die een been breken en maanden uit de running zijn.

Zo kun je wel doorgaan.

Niet iedereen leest ook even trouw zijn E-mail.

Je kunt het jammer vinden, maar erg veel is er niet aan te doen.

Als je een TB op weg stuurt, kun je hem het beste maar direct als verloren beschouwen, dan kan het alleen maar meevallen.

Soms duikt een TB na vele maanden, of zelfs jaren toch weer op, dus je kunt blijven hopen.

Dus over drie weken zou ik me niet zo druk maken.

Zelf stuur ik pas na een paar maanden een E-mailtje.

bewerkt door wirholt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu zijn we al meer dan 3 weken verder en de travelbug is nog steeds niet in andere cach geplaatst, terwijl het team die de bug in bezit heeft wel elders is geweest.

Er zijn zat redenen te bedenken dat een team wel gaaat geocachen, maar toch je TB niet kan droppen. Misschien zijn ze wel een dag gaan cachen en zijn ze alleen maar micro caches tegengekomen. Of stonden ze bij de cache en bedachten ze dat jouw TB 1,5 kilometer verderop in de auto ligt, of erger nog 135 km verderop thuis op de eettafel.

 

Zeker als je TB in handen is van een team die er meer in hun handen gehad hebben, zou ik me niet al te veel zorgen maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...