Spring naar bijdragen

Iplunder Hd


Leandraakje

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring heeft met iPlunder HD voor de iPad?

Op de site http://www.salempirates.com/logs/20100403a/index.php van de app meer info.

 

Ik zou de app (kost 1.99) willen gebruiken voor paperless cachen.

Voor het navigeren zelf blijf ik gewoon de Garmin gebruiken.

 

Wie heeft ervaring?

Is de app de moeite waard?

 

alvast dank!

Karen

bewerkt door Leandraakje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Niemand nog ervaring met iPlunder (geocaching tool voor iPad)?

 

Niet hier. Wel heb ik een html export vanuit gsak meegenomen op de ipad (zip file uitgepakt en daarna de html bekeken via goodreader) dat werkte op zich aardig in de auto maar voor onderweg tijdens een cachewandeling is de ipad gewoonweg te groot, onhandig. Zo'n app op de ipad zie ik om die reden niet zitten.

Gewoon op papier afdrukken of desnoods de cachebeschrijvingen meenemen op een kleiner device als een smartphone/iphone.

 

Mocht je straks met iPlunder of de echte app van Geocaching.com anders ervaren dan laat dat aub hier weten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand nog ervaring met iPlunder (geocaching tool voor iPad)?

 

Niet hier. Wel heb ik een html export vanuit gsak meegenomen op de ipad (zip file uitgepakt en daarna de html bekeken via goodreader) dat werkte op zich aardig in de auto maar voor onderweg tijdens een cachewandeling is de ipad gewoonweg te groot, onhandig. Zo'n app op de ipad zie ik om die reden niet zitten.

Gewoon op papier afdrukken of desnoods de cachebeschrijvingen meenemen op een kleiner device als een smartphone/iphone.

 

Mocht je straks met iPlunder of de echte app van Geocaching.com anders ervaren dan laat dat aub hier weten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Leandraakje, inmiddels iPlunder al geprobeerd?

Ik ben zelf op zoek naar een app voor de iPad voor het bekijken van cacheinformatie.

Voor het cachen zelf gebruik ik (naar alle tevredenheid) de iPhone.

"Maar daar kun je toch ook cacheinformatie mee inzien?!"

Ja.. dat klopt. De iPad zou ik willen gebruiken om vooraf met elkaar te bekijken welke caches de moeite waard zijn om te bezoeken. Een groot iPad scherm werkt toch net wat makkelijker om met een aantal mensen tegelijk te bekijken dan een kleine iPhone.

 

Ik heb inmiddels wel de gratis app Geo Bucket bekeken en die werkt opzich wel. Het werkt allemaal niet soepel maargoed, het is gratis..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Leandraakje, inmiddels iPlunder al geprobeerd?

Ik ben zelf op zoek naar een app voor de iPad voor het bekijken van cacheinformatie.

Voor het cachen zelf gebruik ik (naar alle tevredenheid) de iPhone.

"Maar daar kun je toch ook cacheinformatie mee inzien?!"

Ja.. dat klopt. De iPad zou ik willen gebruiken om vooraf met elkaar te bekijken welke caches de moeite waard zijn om te bezoeken. Een groot iPad scherm werkt toch net wat makkelijker om met een aantal mensen tegelijk te bekijken dan een kleine iPhone.

 

Ik heb inmiddels wel de gratis app Geo Bucket bekeken en die werkt opzich wel. Het werkt allemaal niet soepel maargoed, het is gratis..

 

Hoi,

Met vaderdag een IPAD2 3G dus met gps gekregen. Alle kinderen blij, en pappa als een kind.

Gisteren iPlunder gereed gemaakt... Je moet gpx files hebben voorbereid; dus ook maar voor Premium membership genomen zodat ik zelf pocket queries kan aanmaken en een 'selectie' van geocaches als gpx kan inladen. Daarnaast heb ik de geocache viewer om niet iets meer details te kunnen bekijken.

Voor heea had ik een weer Dropbox nodig om die gpx-files in mijn IPAD te kunnen laden.

M.i. zou je dus in theorie ook die gpx files met een ander kunnen delen.

Heea aan de hand ve paar andermand gebruikerservaringen.

 

Mvrgr, herengeo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...