elsinga Geplaatst 14 mei 2002 Share Geplaatst 14 mei 2002 Het lijkt me wel leuk (naar aanleiding van een amerikaanse forum-thread) om een Cd te maken met geocache muziek. Om bijvoorbeeld in de auto of cd-man te beluisteren tijdens het cachen. Nu ben ik dus op zoek naar MP3's van geschikte nummers, bijvoorbeeld van de volgende nummers (geleend uit die andere thread): Coordinates - Aesop Rocks Hunting High and Low - a-ha Can't Find My Way Home - Alana Davis The Geography Song - Anamaniacs Roam - B-52's I get around - Beach Boys Day Tripper - Beatles Where in the World? - Bill Frisell Band Hidden Place - Bjork Hunter - Bjork Can't Find My Way Home - Blind Faith One Way or Another - Blondie Run Around - Blues Traveller Running Against The Wind - Bob Seger The Distance - Cake Close to you - Carpenters Wicked Game - Chris Isaak Time After Time - Cindy Lauper North, East, South, West - Cool and the Gang Satellite - Dave Matthews Band Ain't No Mountain High Enough - Dianna Ross Lost Souls - Dove View to a Kill - Duran Duran The Wanderer - E. Maresca Satellite - Elliot Smith Beyond The Invisible - Enigma Far and Away - Enya There You'll Be - Faith Hill Holding the Compass - Family (Roger Chapman) These Boots Were Made For Walking - Geri Halliwell Patience - Guns N Roses Walk this World - Heather Nova X Marks the Spot - Indiana Jones and the Last Crusade I walk the line - Johnny Cache (nou ja, Cash) Hide and Seek - Joshua Redman The Moment - Kenny G Can't Get you Out Of My Head - Kylie Minogue Satellite of Love - Lou Reed, The Velvet Underground I Try - Macy Gray I Need To Know - Mark Anthony Your Little Secret - Melisa Etheridge Wherever I May Roam - Metallica South Side - Moby and Gwen Stefani You Cant Loose What You Never Had - Muddy Waters Movin On - Mya and Silk Trynna Find My Way - Nelly Furtado Road - Nick Drake The Treasure Hunt Begins - Patch the Pirate 500 Miles - Peter, Paul, and Mary Stand - R.E.M. Everything in its Right Place - Radiohead Under the Bridge - Red Hot Chili Peppers Find the River - REM Lost Together - Rembrandts Every Day Of Your Life - Richard Marx Simply irresistable - Robert Palmer I Wish I knew Then What I Know Now - Rod Stewart (I can't get no) Satisfaction - Rolling Stones Right By Your Side - Sade The Sweetest Gift - Sade Building a Mystery - Sarah McLachlan Whenever/Wherever - Shakira Satellite Serenade - Shasta & Digweed, 0 Degrees North X Marks the Spot - Sherlock Hemlock We'll Find It - Sister Hazel Confluence - Strunz and Farah Whoop! There it is - Tag Team Sleeping Satellite - Tasmin Archer Let's Get Lost - Terence Blanchard et al. The Long and Winding Road - the Beatles Wherever you Will Go - The Calling Dark End Of The Street - The Commitments Going Going Gone - The GPs (double points?) Going Mobile - The Who The Seeker - The Who Into The Great Wide Open - Tom Petty Running Down a Dream - Tom Petty End Of The Line - Traveling Wilburys Elevation - U2 I Still Haven't Found What I'm Looking For - U2 Find Your Home - Vue This Land Is Your Land - Woodie Guthrie Long Distance Runaround - Yes Doubleback - ZZ Top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willemjan Geplaatst 14 mei 2002 Share Geplaatst 14 mei 2002 Met de vlam in de pijp van Henk wijngaard???? Of blijven we bij de engelstalige liedjes . Ik ben benieuwd, Willem-Jan :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azimuth a.k.a. Kora Geplaatst 14 mei 2002 Share Geplaatst 14 mei 2002 Leuk idee, ga er meteen een paar opzoeken, verder; Walk on the wild side _ Lou Reed One way _ the Levellers (Voor wie de Levellers niet kent.... Ze spelen 30 juni op Parkpop in Den Haag. Net als wij in het buitenland aan het hunten zijn ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 14 mei 2002 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2002 Maaruh... niemand hi-quality MP3's van dit soort liedjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 14 mei 2002 Share Geplaatst 14 mei 2002 Ik herinner me het programma van enkele jaren geleden op een van de commerciële zenders waarbij je beelden zag van een auto die met een camera op het dak door Nederland toerde. Buitengewoon boeiend programma, dat ook veel benzinekosten uitspaarde. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de muziek bij die beelden me erg aansprak. Dát lijkt me nou echte geocachingmuziek. Maar vraag me geen namen of titels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azimuth a.k.a. Kora Geplaatst 14 mei 2002 Share Geplaatst 14 mei 2002 QUOTE]Maaruh... niemand hi-quality MP3's van dit soort liedjes? ben bezig met zoeken, maar computer doet een beetje raar, heeft beperking op bandwith ingesteld....... loop al een uur (nog niet zo lang dus....) te zoeken hoe ik dit op moet lossen..... vraagje..... ligt er in Friesland nog geen kabel of adsl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azimuth a.k.a. Kora Geplaatst 14 mei 2002 Share Geplaatst 14 mei 2002 dat programma, Gr1, bedoel je zo'n programma waar een auto door een bepaald gebied rijdt en als je ziet welk gebied dat is dat je ze kunt bellen en een prijs kunt winnen? Is nog weleens op regio-tv te zien. Zag het laatst op tv-oost en op tv-west schijnt het ook wel eens te zijn. Ik weet ook niet hoe het heet en eigenlijk ook niet hoe ik daarachter moet komen, maar misschien heb jij een tv-gids waarin je iets kunt vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 14 mei 2002 Share Geplaatst 14 mei 2002 Nee, zo ingewikkeld was het niet. Ze hadden een camera op het dak van een Citroën gemonteerd en daarmee doorkruisten ze Nederland. Er zat niks interactiefs bij. Dat programma op tv-Oost of tv-West lijkt me ook wel wat, als ze het tenminste niet te moeilijk maken. Ik kan me alleen niet voorstellen dat de muziek even fijnzinnig is als bij het door mij geprezen programma. Helaas woon ik in het midden des lands. Er zit weinig anders op dan Nederland daadwerkelijk zelf te doorkruisen, vrees ik, van cache tot cache, telkens kwartjes van Kok ophoestend, en genietend van Arrow Classic Rock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuurtje Geplaatst 15 mei 2002 Share Geplaatst 15 mei 2002 Het programma bij TV-oost heette "De bijrijder". ZONNIG SPOOR, , ZUURTJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 15 mei 2002 Share Geplaatst 15 mei 2002 Het hele repertoire van The Searchers zou ook in aanmerking komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vanlinde Geplaatst 15 mei 2002 Share Geplaatst 15 mei 2002 Het programma bij TV-oost heette "De bijrijder". Klopt. Dit programma is als pauze programma bedacht door TV Noord. Het bleek zo'n doorslaand succes (ook financieel omdat de productie relatief goedkoop is) dat de formule is verkocht aan andere zenders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lauya Geplaatst 16 mei 2002 Share Geplaatst 16 mei 2002 Ik vind 'mission impossible' wel een optie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lauya Geplaatst 16 mei 2002 Share Geplaatst 16 mei 2002 Around the world - Daft Punk Down to the waterline - Dire straits Dieselpower - Prodigy DANOONTJE POWERRRRRRRR!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast van Lunteren Geplaatst 16 mei 2002 Share Geplaatst 16 mei 2002 Wat denk je van: Whatever You Want - Status Quo (mp3 staat al klaar!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 16 mei 2002 Share Geplaatst 16 mei 2002 Nou weet ik dat een Van Lunteren niet zonder dat ene bandje kan, totdat het op de draad versleten is, maar hoe moet ik die muziek in relatie tot geocaching zien? Geldt ook wel voor een paar andere voorstellen hoor: [i:post_uid0]Down to the waterline - Dire straits Dieselpower - Prodigy[/i:post_uid0] bijvoorbeeld. Enige uitleg, met een extra regel uit de tekst of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden