meelhopper Geplaatst 8 september 2010 Geplaatst 8 september 2010 Bij mijn Counts staat gevonden 457 Als ik deze dubbelklik krijg ik de filtering met gevonden caches maar daar telt hij er maar 456 Waar zit het verschil??
Powk Geplaatst 8 september 2010 Geplaatst 8 september 2010 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je een cache 2x als found gelogd. Om deze cache te vinden ga je in GSAK naar Options - Display en daar vink je Found count aan. Je krijgt nu in GSAK een kolom met het jouw aantal gelogde founds, normaal staat deze op 1, maar in jouw geval zal er waarschijnlijk een cache tussen zitten met 2. Even de dubbele foundlog verwijderen bij deze cache en alles zou weer moeten kloppen. Dat doe je onder Waypoints - Delete a log. Succes. 8 september 2010 bewerkt door Powk
meelhopper Geplaatst 8 september 2010 Auteur Geplaatst 8 september 2010 Waarschijnlijk heb je een cache 2x als found gelogd. Om deze cache te vinden ga je in GSAK naar Options - Display en daar vink je Found count aan.Je krijgt nu in GSAK een kolom met het jouw aantal gelogde founds, normaal staat deze op 1, maar in jouw geval zal er waarschijnlijk een cache tussen zitten met 2. Even de dubbele foundlog verwijderen bij deze cache en alles zou weer moeten kloppen. Dat doe je onder Waypoints - Delete a log. Succes. Prima. Klopt helemaal. Is nu opgelost. Dank je wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden