Spring naar bijdragen

Tom Tom navigator


Vrij de Buiter

Aanbevolen berichten

Even voor de duidelijkheid, Termo maak hier gebruik van de GPS driver van Tomtom en niet van het complete navigatie programma (zoals kruimeldief verondersteld ?)

Deze GPS driver kan je gratis bij Tomtom downloaden.

Zou dat het zijn? Ja dat is dan weer iets nieuws. Daar was ik zelf nooit opgekomen. Dus zonder TomTom maar met de GPSdriver van TomTom?

Dat is volgens mij echt 3x nix :beerchug:

Dat is idd 3 x nix..zoals ik al zei...maar het kan wel... :thumbdown:

 

Terugkomend op Bubbelaar's vraag:

Zelf vind ik de pda zo slecht nog niet..

 

Ik zoek thuis op welke ozi/kabouterkaarten ik nodig heb, zet die, en evt omringende op de pda.

Thuis, of met de kaart op pda, zoek ik een weg uit waar ik wil parkeren.

Rijdt daar met TomTom naartoe.

Ga dan weer over op Ozi.

Zie in grote lijnen wel waar ik moet zijn (weg, schaapskooi, veld, heide oid) en loop daar naartoe.

Veelal op gevoel omdat ik de kaart wel enigzins kan onthouden.. anders kan ik altijd nog de grote gele pijl die over de kaart loopt en de goede richting aangeeft volgen.

Ben ik bij de cache/hint oid in de buurt dan zoom ik verder in zodat de pijl beter zichtbaar is en loop ik hem achterna, ondertussen de afstand tot coordinaat in de gaten houdend..

 

Geen probleem eigenlijk.

 

De kwetsbaarheid dan: laten stuiteren op straat is niet goed, op zachte grond is geen probleem. Wat ik zelf echt een beregoede oplossing vindt: die ortlieb zak... waterdicht, hangt om je nek.. folie is goed, je kunt je stick zelfs nog gebruiken om het scherm/prog te bedienen.

 

Kaarten van Ozi zijn op een pda naar mijn mening goed te lezen trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De kwetsbaarheid dan: laten stuiteren op straat is niet goed, op zachte grond is geen probleem. Wat ik zelf echt een beregoede oplossing vindt: die ortlieb zak... waterdicht, hangt om je nek.. folie is goed, je kunt je stick zelfs nog gebruiken om het scherm/prog te bedienen.

Dit is ook een oplosing:

 

armorpalmcase.jpg

 

Slagvaste ABS, 30 jaar garantie en stofdicht, waterdicht. De touchscreen is nog steends te gebruiken....

Ik heb er eentje bij mijn Loox.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbdown: Als Eva gemaakt is van een rib van Adam, dan zijn vrouwen toch eigenlijk geëvolueerde spare-ribs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

60 a 70 euro. Het is dan ook stootvrij. Je kunt de PDA gewoon laten vallen. Hij zit volledige in dik schuimruibber.

Zo'n zak is leuk, maar erzijn ook cachers die de PDA in weer en wind aan de fiets willen hebben hangen. Hoe doe je dat met zo'n zak? Met van die PTT rekjes?

De case waar ik het over heb kun je tegen merprijs natuurlijk ook bevestigingsmateriaal kopen voor op de fiets of Motor etc.

 

GRTZ

 

Kr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ie alleen geschikt voor de Loox?

Of ook voor de Ipaq?

Kan het datakabeltje aangesloten worden als ie in de behuizing zit?

groeten

Je hebt verschillende modellen kapper.

Ik heb natuurlijk alleen naar de loox gekeken.

Ze zijn er nu ook voor het gebruik met kabels etc. Ik zal ff een poging doen om de site er van op te zoeken.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Uitspraak van Sjorsie Bush: "I'd kill for a Nobel Peace Prize."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...