meelhopper Geplaatst 29 augustus 2010 Geplaatst 29 augustus 2010 Kan ik in GSAK een userflag setting, opslaan en weer terughalen. Als ik in bv Friesland een aantal caches geselecteerd heb (userflags)dan wil ik dit opslaan zodat ik er een volgende keer verder mee kan gaan.
@rend Geplaatst 29 augustus 2010 Geplaatst 29 augustus 2010 Eenmaal aangevinkt blijven ze staan totdat je ze weer uitzet. Is hiermee je prangende vraag beantwoord.
*BaJo* Geplaatst 29 augustus 2010 Geplaatst 29 augustus 2010 En anders misschien de user flags selecteren en dan kopïeren naar een nieuwe database.
meelhopper Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Geplaatst 29 augustus 2010 Beide tips kende ik al maar toch bedankt. Het beantwoord helaas niet aan mijn probleem Ik ben verschillende routes aan het voorbereiden en die wil ik via verschillende userflag selecties kunnen opslaan cq opvragen.
*BaJo* Geplaatst 29 augustus 2010 Geplaatst 29 augustus 2010 Je kan toch zoveel databases in GSAK aanleggen als je wilt, waarom zou dat dan niet werken voor de diverse routes?
stekel98 Geplaatst 29 augustus 2010 Geplaatst 29 augustus 2010 Of maak gebruik van het veld userdata (via edit) - vul hier een trefwoord in waarmee je ook een selektie kunt maken. Als je ook nog dit veld als kolom zichtbaar maak is het mogelijk om alle caches die je op een route heb voorbereid te zien.
Gast josephine Geplaatst 29 augustus 2010 Geplaatst 29 augustus 2010 Ik gebruik zelf een filter voor de plaatsen waar ik regelmatig kom en daarbij een Arc/Polygon te gebruiken. Werkt prima, je hoeft niet meerdere databases aan te leggen.
meelhopper Geplaatst 30 augustus 2010 Auteur Geplaatst 30 augustus 2010 Ik gebruik zelf een filter voor de plaatsen waar ik regelmatig kom en daarbij een Arc/Polygon te gebruiken. Werkt prima, je hoeft niet meerdere databases aan te leggen. Een Arc/Polygon ???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden