MatsRetep Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 (bewerkt) Ik was onlangs in Passau, Duitsland en daar kwam ik deze logboekjes tegen erg handig voor in een micro, ze zijn van een soort beschrijfbaar plasiek/papier en je kunt ze uitdraaien 21 augustus 2010 bewerkt door MatsRetep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoFlowers Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 FF googlen en gevonden bij Adventure-Caching.de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MatsRetep Geplaatst 21 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2010 (daar komt de afbeelding ook vandaan :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AJKwak Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 (bewerkt) mooie log boekjes zou mooi zijn als die in NL ook ergens te koop zouden dat kan een hoop problemen met natte log rollen op lossen als mensen dat soort boekjes zouden gebruiken. 21 augustus 2010 bewerkt door AJKwak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Ze zijn er ook bij Cache Zone Shop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
myrlot Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 mooie log boekjeszou mooi zijn als die in NL ook ergens te koop zouden dat kan een hoop problemen met natte log rollen op lossen als mensen dat soort boekjes zouden gebruiken. Sinds wij ergens in het buitenland ook zo'n boekje zijn tegen gekomen hebben wij zoiets nagemaakt voor onze fiets-serie met micro's. Gewoon strookjes papier van ongeveer 2,5cm breed, daar 14 van op elkaar, nietje in het midden, dubbelvouwen en het past in een micro!! Ook wij waren flauw van al die rolletjes waar je niet kunt vinden waar ze gebleven zijn met loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Hallo, Het zijn leuke logboekjes maar erg duur en als ze eenmaal nat zijn zijn ze niet meer te gebruiken. Ik spreek uit ervaring. Ik koop logboekjes in duitsland bij een van de shops. Masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trainfreak Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Bij een cache in België ben ik ook al iets gelijkaardigs tegengekomen. Dat was een fotorolletje, maar dan met papier ipv foto's. Een nadeel: als het randje kapot is kan je het rolletje oprollen tot al het papier in het doosje zit, en dan kun je het vergeten om nog deftig te loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ik vindt ze een verschrikking als je ze als logger opendraait om je log te schrijven kan ik amper mijn initialen kwijt geef mij de "ouderwetse" logrol maar zal dit ook nooit in een cache van mezelf stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Alternatief riteintherain papier kopen (google is je vriend) daar je logrol van maken een van mijn caches heeft zo'n logrol is echt super!!! zit er al zeker 5 maanden in en is perfect, en zeker niet doorweekt met een pen die ze daar ook verkopen kan je zelfs op natte logrollen schrijven dit doe ik al meer dan een jaar en heb nog nooit ergens mijn naam NIET kunnen achterlaten vanwege natte logrollen/boekjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden