Spring naar bijdragen

Vaslopen Gps (htc Touch) Met Geoscout


dagger38

Aanbevolen berichten

Heren , en dames

 

is er nog iemand die problemen heeft , zodra geoscout naar een gps gaat zoeken(bij de options tab) loopt de htc vast (win 6)

Ik heb reeds verschillende navigatie programma's geprobeerd op de HTC , en telkens loopt het toestel vast op de GPS...(google earth loop wel goed)

 

Ik ben persoonlijk niet in de navigatie optie geïnteresseerd , maar wel de rest van geoscout

 

Wie weet raad

 

Groeten en bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik weet dan de wherigo player voor de PDA dit ook heeft, uit eigen ervaring.

Mijn oplossing:

Zorg dat je plek van waar hij de GPS zoekt (de comm poort) goed hebt aangegeven en niet hem zelf laat zoeken.

Mocht dit niet willen omdat het de eerste keer opstarten is, probeer dan een het programma GPSgate (ff googlen)

installer dit (tijdelijk) op je GSM start hem op start Geoscout en tel dan de GPS poort in. hierna kun je GPSgate weer deïnstalleren.

 

Even een andere vraag waarom Geoscout? ik zie dat het eigenlijk net zoveel kan als gczII (http://www.nicque.com/PQz/GCz.htm) welke gratis gebruikt kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind gczII ook een fantatisch programma, maar ik zit hier met een probleem. Wanneer ik in het veld ben, gaat hij de spoilers via 3G halen op het internet. Is hier een oplossing voor ? Bij sommige caches komt er een melding 'cache not found' is dit een cache voor premium member ? Een laatste punt is dat wanneer ik wil navigeren naar dit punt, de GPS connectie maakt met google maps (via 3G). Is hier misschien ook de mogelijkheid om dit af te zetten en de kaarten (zoals bij garmin software) op mijn SD kaart te plaatsen (bv door mapsource)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...