Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ok POI <> Waipoint. Ik heb blijkbaar wel POI's gezien op Tom Tom, maar nooit op een MAP 60csx. Welk menu hoort hier dan bij ?

:( Google google .. .er gaat ineens een wereld voor me open :(

Je kunt bij Garmin gewoon de poi loader dwonloaden.

Poi' van campings van Europa worden gewoon aangeboden door archiescampings, niks geen geneuzel met die cd van de ANWB.

FF verder zoeken en je komt poi's tegen waar je in Frankrijk Vin en vrac kunt halen.

Perfekt allemaal voor de vakantie.

Geplaatst (bewerkt)

Misschien dwaal ik een beetje af, maar toevallig zat ik pas te denken of het mogelijk zou zijn om flitspalen in mn 60 csx te laden. Blijkbaar heb je daar POIlader voor nodig. Is dit vrij beschikbaar? En is er dan ergens een POI bestand met flitspalen beschikbaar of moet je die kopen? Enkele jaren geleden had ik zoiets nl. op mn TomTom op een PDA, maar hoe dat precies werkte ben ik ff kwijt.

Groet

bewerkt door jonkies
Geplaatst

Jazekers kan dat.

POIloader is gratis en op diverse sites (even googlen doet wonderen) zijn er zowel betaalde als gratis flitspalenPOIverzamelingen (weer een mooi scrabblewoord :( ) te krijgen. De gratis bestanden zijn daarbij meestal niet zo goed up to date als de betaalde trouwens.

Heb dat ook eens gedaan maar werd gek van de alarmpiepjes die de 60csx telkens uitkraamde bij het naderen van zo'n paal, dus na een korte proefperiode ook weer verwijderd. Wel even opletten dat je het juiste bestandsformaat (voor 60csx meestal .csv bestanden) downloadt.

Overigens moet je goed uitkijken wat je in welk land doet, want in sommige Europese landen (weet zelf effe niet meer precies waar, maar meende dat Frankrijk daar bv. ook bij hoorde) is het zelfs verboden om flitslocaties in een handheld gps te hebben!

Greetz Bloodwoosj.

Geplaatst
Misschien dwaal ik een beetje af, maar toevallig zat ik pas te denken of het mogelijk zou zijn om flitspalen in mn 60 csx te laden. Blijkbaar heb je daar POIlader voor nodig. Is dit vrij beschikbaar? En is er dan ergens een POI bestand met flitspalen beschikbaar of moet je die kopen? Enkele jaren geleden had ik zoiets nl. op mn TomTom op een PDA, maar hoe dat precies werkte ben ik ff kwijt.

De poiloader haal je gewoon bij Garmin.

Het schijnt dat je gpsr aan de Zwitserse grens gekontroleerd wordt op dit soort aan poi's en indien aanweaig wordt de gpsr in beslag genomen.

Geplaatst

Om dan even weer naar mijn vraag terug te keren...

Is het mogelijk om meerdere (ongeveer 50) gevarencirkels te tekenen in een 60csx?

Als dit bericht bij het verkeerde forum staat, excuseer me, ben nieuw hier... :(

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...