Spring naar bijdragen

Kaarten


SolidRock777

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraagje, ik heb een Oregon 300 en mijn vriendin heeft deze ook. Als wij onze garmins naast elkaar leggen, is haar water blauw op de kaart en bij mij dus wit. Heb net de webupdater gedownload. Maar heb nu wel de tekentjes voor de caches maar nog steeds is mijn water wit.... Hoe krijg ik dat water blauw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je zou eens moten kijken naar de zogenaamde TYP file, hiermee stel je de kleueren en gedrag in van je kaart. Mogelijk is deze bij jou anders. Kijk eens hier voor meer informatie http://ati.land.cz/gps/typdecomp/editor.cgi

bewerkt door Cernunnos
overbodige quote verwijderd, tekst staat gewoon boven dit bericht dus is quoten niet nodig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, misschien echt wel dom hoor, maar wij begrijpen niets van die site. En waar kunnen wij de TYP file vinden, dan kunnen we vergelijken?!

We redden ons prima met de apparaten, maar op dit gebied zijn we dus echt een leek.

In ieder geval alvast wel bedankt welke kant we wellicht op moeten gaan denken, want blauw water op een kaart is toch altijd nog handiger dan wit.

 

Hartelijke groet,

Lighthouse777

bewerkt door Cernunnos
overbodige quote verwijderd, tekst staat gewoon boven dit bericht dus is quoten niet nodig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik heb ook een oregon 300 als ik bij stel in maritiem de kaart modus instel op fising veranderen bij mij de kleuren van de kaart en dan is het water inderdaat wit die instelling staat standaard uit

Ik ben bezig geweest eerder al met dat maritiem, en hij stond uit en het water was wit. Ik heb het even op fishing gezet en toen weer uit en whalla weet niet hoe het kan maar het water is nu blauw. In ieder geval bedankt allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...