Spring naar bijdragen

Cache Status Via Sms?


superboppe

Aanbevolen berichten

Ik wil tijdens mijn vakantie in geval van niet-kunnen-vinden graag online opvragen of een cache niet toevallig disabled of archived is. Ik heb geen PDA met WiFi, GPRS, etc, bij me, alleen een GPS, en een telefoon die kan SMS-en en die off-line 14000 franse caches met spoiler pictures en al kent.

 

Theoretisch kan je een servertje bouwen, dat een SMS kan ontvangen, opvragen wat de status van de daarin aangegeven cache is, en dat terug SMS-en via Voipbuster oid. Alleen krijg ik dat zo snel niet in elkaar gesleuteld.

 

Heeft iemand toevallig al zoiets gemaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wil tijdens mijn vakantie in geval van niet-kunnen-vinden graag online opvragen of een cache niet toevallig disabled of archived is.

(...)

Theoretisch kan je een servertje bouwen, dat een SMS kan ontvangen (...) Alleen krijg ik dat zo snel niet in elkaar gesleuteld.

 

Ik denk dat ik zoiets in een paar uur wel gebouwd en getest heb (hoewel of zoiets ook in het buitenland werkt?). Alleen om dat voor elkaar te krijgen, zou ik de site van gc.com moeten gaan scrapen. En dat is nou net tegen hun voorwaarden. Heeft gc.com niet zelf zo'n service?

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil tijdens mijn vakantie in geval van niet-kunnen-vinden graag online opvragen of een cache niet toevallig disabled of archived is.

(...)

Theoretisch kan je een servertje bouwen, dat een SMS kan ontvangen (...) Alleen krijg ik dat zo snel niet in elkaar gesleuteld.

 

Ik denk dat ik zoiets in een paar uur wel gebouwd en getest heb (hoewel of zoiets ook in het buitenland werkt?). Alleen om dat voor elkaar te krijgen, zou ik de site van gc.com moeten gaan scrapen. En dat is nou net tegen hun voorwaarden. Heeft gc.com niet zelf zo'n service?

 

Tc

 

Je kunt http://geo.rkkda.com/ gebruiken, wellicht. Geo-gid zou de status van een cache moeten kunnen filteren. Volgens mij vraagt hij niet een cache pagina zelf op, alleen de lijst met caches die voldoen aan een criterium. Lage server load dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...